10 vuoden kuluttua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Tuohon voit sitten lisätä vähän saatanallisesti lainaa ;)
20 --> 30v menee yllättävän nopeaan ja sitten sitä ihmettelee 3 kymppisenä, että mihin helvettiin se aika meni.
Ei siihen mitään lainaa tarvi! Tossa reilun 10 min päästä tarkastan loton ja huomaan voittaneeni 7 oikein + jokerin eli joku 3 M€. Ei noilla rahoilla pitäs lainoihin sotkeutua... ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toivottavasti jossain hyväpalkkasessa duunissa.
treenien suhteen on jo "pieni" 8-vuotissuunnitelma laadittu,eli toivottavasti 10 vuoden päästä ollaan hyvässä kunnossa.10 vuotta...kolkytvuotissynttärit..voi vittu...

tosin toi "Kuhan hengissä olisin." kelpaa myös hyvin mun vastaukseksi

-No tietenkin kunto saisi olla korkealla ja muutenkin terveet elämäntavat.
-Oma perhe lapsilla tai ilman.....
-Sellainen ammatti jossa viihtyisi pitempääkin päivää ilman kitumisen tunnetta(samalla olisi raha asiatkin kunnossa).

Olisi siistiä jos osa tätä lapsellisuutta olis vielä silloinkin tallella.Ja iloinen haluaisin edelleen olla,tämä on kait se tärkein.

Nämä kaikki olisi kohtuullisen helpo hommata lyhyemmässäkin ajassa,mutta on se vaan niin vaikeeta:whip:

"Varo mitä toivot, sillä se voi toteutua".

Omalla kohdallani elämä on edennyt juuri niin kuin olen toivonut. Toivottavasti hommat jatkuu samaan malliin.

Vinkiksi kaikille, joilla on toiveita ja tavoitteita... eläytykää niihin. Haistelkaa ja maistelkaa ajatuksinne ihan kuin ne olisivat jo totta. Tämä saa aikaiseksi sen, että ne eivät enää tunnu niin utopistiselta. Silloin alkaa käyttäytymään niin, että pääsee kohti toiveitaan.

Ja kaikille lottovoitosta haaveilijoille. Jos olet sellaisessa duunissa, jonka lopettaisit lottovoiton tultua, et ole sinulle tarkoitetussa hommassa. Joku mua viisaampi on joskus sanonut niin.

10-vuoden päästä toivoisin, että mulla on edelleen sama ihana avovaimo, kun nytkin. Omakotitalo, vähän rahaa säästössä ja töitä lasten/nuorten parissa. Opettajaksi oon aina halunnu, mutta olis aikanaan pitäny käydä vähän ahkerammin kouluja. Puolustusvoimille töihin pääseminen olis myös toinen unelma. Omia lapsia sais myös olla. Pysyis terveenä ja paikat kunnossa, niin vois edelleen jatkaa tämän lajin parissa ja rakentaa lihaksiaan ja voimiaan vielä paljon suuremmiksi :thumbs: .

Lesnar sanoi:
Opettajaksi oon aina halunnu, mutta olis aikanaan pitäny käydä vähän ahkerammin kouluja.

:offtopic: Jos todellakin haluut opettajaksi niin lueppa sigus uudelleen. Sillä ei oo juurikaan väliä jos oot joskus koulussa lusmuillu.

Pääasia on, että olen terve ja onnellinen. Eli toivottavasti myös läheiset pysyvät kunnossa, muuten on vaikea olla onnellinen.

Mitään muuta en tähän ala listaamaan, kun tuntuu, että tulevaisuuden suunnitelmat on ihan auki ja vaihtelee..

- Toimin ammatissa, johon nyt opiskelen. Toivon työpaikkani olevan haasteita antava ja mielenkiintoinen, erityisesti kiinnostaa tällä hetkellä mielenterveyden häiriöt, kehitysvammaisuus ja spesiaalisti vielä ADHD, joten ehkäpä noiden parista jos työpaikan saisi, niin hienoa
- Olen toivottavasti naimisissa ja siis onnellisessa+tasapainoisessa parisuhteessa
- Lapsia olisi mukava olla ainakin 2 tuossa vaiheessa
- Toivottavasti olen sinut itseni, menneisyyteni ja nykyisyyteni kanssa ja elämänkokemusta ja -viisautta olisi rutkasti lisää
- Liikunta osa elämää edelleen

Tietysti sitä eniten toivoisi vain olevan onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, eikä sitä tarkkaan osaa sanoa, mikä 10 vuoden kuluttua tekisi minut onnelliseksi.

Elchubagabra sanoi:
Ja kaikille lottovoitosta haaveilijoille. Jos olet sellaisessa duunissa, jonka lopettaisit lottovoiton tultua, et ole sinulle tarkoitetussa hommassa. Joku mua viisaampi on joskus sanonut niin.

Työnteko on sellainen homma, jota ei ole tarkoitettu minulle. Tuliskin oikeasti se lottovoitto, että voisi tehdä vaan niitä asiota, joista oikeasti pitää.

10 v kuluttua toivoisin että pennuilla olis kaikki hyvin ja että tulisin heidän kanssaan toimeen.
Lainat toivottavasti maksettu, kerkeis vähän matkustelemaan vaimon kanssa ja sitä rataa.

Ja jos oikein tajuttomasti lykästäis, niin olis oma Super Street tai Super Gas-auto, jolla kiertäs pohjolaa kilpailemassa :kuola:

Elchubagabra sanoi:
Omalla kohdallani elämä on edennyt juuri niin kuin olen toivonut. Toivottavasti hommat jatkuu samaan malliin.

Tuo olisi voinut tulla minun suustani. Kymmenen vuotta on pitkä aika. En osannut kuvitella 10 v. sitten, että olen tässä pisteessä. Tavoitteita pitää olla ja yhdyn Elchubagabran sanoihin: "Varo mitä toivot, sillä se voi toteutua"

Edit: oma mottoni: "on mahdotonta osua maaliin, jota et näe"

Eiköhän se ole se Vaimo, pari lasta, miellää omakotitalo ja hyvin palkattu työ... nini ja ei pidä yhtää sitä tasapainosta ja hyvää suhdetta

Toivottavasti terveenä ja kaunis vaimo kainalossa. :love: Raha jää toissijaiseksi. Tietysti joku ammatti hyvällä liksalla olis kiva.

10 vuoden päästä olisin onnellinen jos nämä asiat olisivat totta:

-terveys (oma, lapsen/lapsien, emännän, isän, äitin ja kaverien)
-poika olisi yhtä hymyä niinkuin nyt
-saisin olla mukana pojan (urheilu)harrastuksissa
-rahat riittäisi muuhunkin kuin perustarpeisiin
-talo jossa tilaa temmeltää
-stressitön työ
-potenssi graniitin kova
-emäntä saisi olla yhtä hyväperseinen kuin nyt
-saisin poskihoidon tai pari kuukaudessa pyytämättä

Jospa se tuo ihana mies tuossa rinnalla olisi, ehkä sanottu "tahdon", pari kersaa, omakotitalo vähän syrjässä. Sellaista tavallista mutta hyvää elämää.

... mulla on suht hyvä, ja stressivapaa työpaikka (palkka joka elättää, muuta en tarvi), hyvä kunto, samanlaisia mietteitä omaavia kavereita ja ehkä vaimo, ehkä mukula. Hyvät välit systeriin ja nykyisiin frendeihin on aina plussaa. Ja tietenkin se fuusiovoimalla toimiva lentoauto :D

Elchubagabra sanoi:
Vinkiksi kaikille, joilla on toiveita ja tavoitteita... eläytykää niihin. Haistelkaa ja maistelkaa ajatuksinne ihan kuin ne olisivat jo totta. Tämä saa aikaiseksi sen, että ne eivät enää tunnu niin utopistiselta. Silloin alkaa käyttäytymään niin, että pääsee kohti toiveitaan.

Words of wisdom...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom