10 vuoden kuluttua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Vakituinen työ-paikka, nätti vaimo ja lumoavan kaunis salarakas:D
auto ja Omakoti talo Tampereen seudulla..Niin ja lihaksia ja massaa enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kymmenen vuoden kuluttua:

-paino alle 100 kiloa ja rasvat välillä 10-15%
-erittäin hyvä aerobinen kunto
-voimatasoksi riittää 500 kg yhteistulos
-omistusasunto
-velat maksettu
-naitu?

Sinkkuna on oltu niin kauan että väkisin ei jaksa yrittää. :D

-Sellainen työ missä ei tarvi olla 8-16 jossain, vaan voi tehdä omaan tahtiin ja herätä aamulla kun huvittaa.
-Iso talo jossain missä ei ole naapureita lähimmän kilometrin säteellä.
-Iso hyvinvarusteltu autotalli/verstas
-Ei kakaroita
-Ei farmari Volvoa vaan joku RS Audi
-Terve

Haluan oman maatilan korpeen, meren rannalle... sinne eläimiä (alpakoita, kanoja, vanha ja laiska hevonen, koiria, kissoja) juu ja tuo sama mies kaveriksi.

Työskentelisin omassa pajassa ja mies sais harjoittaa tuota maanviljelyshommaansa.

Kaupunkiasunto olis myös kiva olla, vaihtelun vuoksi.

Bodyfitness-kisakunnon voisin ehkä myös 10 vuodessa saavuttaa:D .

Ja jos sitten ois varaa matkustella...ja joku lomittamassa:D .

-oma puntti- ja painisali.
-monta tervettä lasta
-iso koti hyvällisellä tontilla,saa olla mettääkin.
-työasiat "näpeissä"

kroppa täynnä tatuointeja,paino n.100kg 10-15%rasvoilla,chopper h-d joku brittipyörä joka myös chopperi,pari 50 luvun jenkkiä ja talviautona chevrolet suburban,

AGR sanoi:
Luultavasti kuollut ja kuopattu.

Sama täällä kans.. Ja jos en ole niin siltikään ei mulla varmaan hyvin mene...:curs:

könt haben sanoi:
Kultsi kainalossa, kämppä + kohtuullinen duuni ulkomailta, ehkä kersa tai pari ja esim. audi rs6.
Tuohon voit sitten lisätä vähän saatanallisesti lainaa ;)
20 --> 30v menee yllättävän nopeaan ja sitten sitä ihmettelee 3 kymppisenä, että mihin helvettiin se aika meni.

Kuhan hengissä olisin.

Iso fuusiovoimalla käyvä maasturivolvo (tankataan kerran vuodessa), 200 neliön kämppä keskeltä Helsingin (tulevia) pilvenpiirtäjiä, poreamme ja hehkeä muija. Paino siinä 90-100 kireenä ja seinän kokonen telkkari.

- olis löytänyt rouvan ja perustanut perheen
- työ, josta nauttii ja saa hyvin rahaa
- terve ja reenais samalla innolla kuin nyt
- kaikki läheiset ystävät edelleen messissä

Aivan älytön määrä mitä hulluimpia muistoja, 110 kg 12 rasvoissa, ei ainakaan lasta jota tarttis kattoa, ehkä joku äpärä jossain, Terveys OK, ei mitään pirttihirmua eikä asuntoa. Verovelkaa pirusti Suomeen, mutta käteistä jemmassa ja verottaja vihainen. Asun ulkomailla.

Pääasia että olisi terve ja onnellinen vailla suurempia murheita.

Toissijaisina toiveina olisi
-hyvä vaimo
-muutama mukula
-työ josta tykkäisin ja olisin siinä menestynyt tai sitten oma yritys
-velaton viihtyisä asunto rauhalliselta alueelta
-kesämökki hyvien kalavesien ääreltä
-koira

Olen oppinut telepaattisen kutsuhuudon ja elän rietasta neljän hengen avioelämää Alan Rickmanin, Michael Wincottin ja Clancy Brownin kanssa skotlantilaisessa linnassa (oletan, että Christopher Lee on jo siirtynyt muihin maailmoihin tässä vaiheessa).

Mikäli aivokapasiteettini ei saa ätät yliluonnollista lisää, puuhastelen luultavasti jotakin kirjojen parissa, elelen nykyisen ukon kanssa kahdestaan ja olen edes vähän varakkaampi kuin nyt.

10 vuoden päästä mä painan edelleen 100kg mutta rasvat on 5 prosenttiyksikköä alhaisemmat eli siellä kymmenen pintaan.

Ja treenin ulkopuolella mulla saattaa olla jo muutkin kuin DI:n paperit sähkötekniikan saralta ja menossa nousujohteinen ura jonkun muun kuin omassa firmassa, toivon siis etten ole hairahtunut yrittäjyyteen.
Itse rakennetun talon pihassa seisoo bmw, muksu taikka pari ja kait sitä kirkkohäätkin on pidetty.

Siinäpä se :)

zztop sanoi:
nuorena halusin puliukoksi!!
ne oli niin rentoja eikä niitä mikään vaivannu,ne teki mitä halus ja millon halus,ne ei pelänny mitään..välissä tappeli ja taas otettiin huikkaa ja naurettiin ilman hampaita ja mie pikkupoikana katselin että minusta tulee isona kans rento rantojen jätkä,ruskettunut ja tatuoitu,kulmien kundi...
nykyään en enää halua...:lol2:

Multa kans oli joku naapurin täti kysynyt että mikä haluan olla isona niin olin vastannut että renttu:)
No nykyään en enää halua olla renttu...

Mutta muuten eletään päivä kerrallaan, sillä tässä on oppinut että jos alan liikaa suunnitella niin tulee viellä enempi pettymyksiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom