10 vuoden kuluttua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Koko perhe terveenä, asiat hyvin.

Asun etelämpänä. Uusi työpaikka. Vähään tyytyväinen, perusasiat vain ok niin se riittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekana tuli mieleen aika tärkeet seikat

- Elän vakaassa, onnellisessa parisuhteessa, muutaman lapsen kanssa (kaksoset ;), sen päätin jo kakarana!)
- Olen vakinaisessa, kohtuu hyväpalkkaisessa työssä (jotta tulee toimeen).Ja vieläpä pidän työstäni
- Olen henkisesti ja fyysisesti terve
- Olen entistä isompi (lihaksia siis)
- Omakotitalo, jos ei jo valmiina ni ainakin suunnitteilla, omalla tontilla

Näistä on hyvä lähteä :thumbs:

Ois ihan siisti jos kymmenen vuoden päästä ois ihan kokonaan oma asunto jonka tietysti ite oisin rempannu hyvään kuntoon, vakinainen tyttöystävä ja sit jos vaikka joku taikos mut niin komeeks ja sais hyvän fysiikan niin joku kalsari malli ois mukava olla. :D Oishan se aika hienoo kun oma kuva ois män peisik laatikossa dressmannissa. :) Sitten se että ois sellanen terve eikä joka paikka reistailis. Toivottavasti mahollisimman vähillä treenivammoilla oisin sinne asti selvinny. Näistä nyt aika pitkä lista kertyy kyllä. Varmaankin rakennushommia tulis sillonkin vielä tehtyä paitsi jos silleen on kohtalo kuljetellu että parempipalkkasiin hommiin pääsee niin mikäs siinä. Ei vielä oiken tarkkaa suunnitelmaa mitä sitä aikoo.

Alna sanoi:
10 vuoden kuluttua, palomies... 30 vuoden päästä ammattipokerinpelaaja.
Minun unelma on myös olla ammatiltani pokerinpelaaja, mutta mielellään parin vuoden sisällä. Jos ei , sitten jotain muuta yhtä järkevää, tai sitten ei .

Olis kivaa jos 10v päästä olis opinnot käytynä, koulutusta vastaava vakioduuni, yhteinen pieni kolmio muijan kanssa, yks pieni lapsi, pieni auto, ja mahdollisimman vähän lainaa.

Paikat pysyis edes siinä kunnossa kun on nyt ja joku judo-ohjaajan homma iltaisin olis niin bueno, vetäis vaikka jotain omaa pientä junnuryhmää. Ja tietty salitreeniä takana sillai että jotain näkyiskin.

Ja ettei tarttisi katua loppuelämää viimeisen 10v aikana tehtyjä korjauskelvottomia virheitä.

RAW yt 700 kg natuna.

120 kg alle 20% rasvoissa natuna.

Hyvä ja kunniallinen työpaikka.

Perhe.

Omakotitalo.

Terve/Vitun nopea moottoripyörä.

:)

Jaa, että kymmenen vuoden päästä. Toivottavasti elän mukavasti avoliitossa jonkun viehkeän naisihmisen kanssa(naimisiin en ajatellut vielä joutua).
Mahdollisesti yksi lapsi siinä vaiheessa, joka on mieluusti poika.
Oma menestyvä yritys, jolla tulee mukavasti toimeen.
Jos treenaamista ajatellaan niin painoa noin 100kg suhteellisen tiukassa kunnossa.
Mielellään terveenä, joten selkäkin saisi parantua siihen mennessä.
Siinä jotain pientä mitä tuli mieleen, joten eikun toteuttamaan..:)

Mä en paljoa pyydä... Toivottavasti mulla silloin on rakastava puoliso ja pari kersaa. Koti ja kohtuullinen toimeentulo. Toivottavasti on terveyttä nin itsellä kuin kaikilla rakkailla, sellainen työ mitä tykkää tehdä ja fitness-touhut vieläkin kuvioissa mukana. :) Ai niin, ne perinteiset kultainen noutaja ja farmari volvo meinas unohtua! :D

tina sanoi:
Millaisena haluaisit nähdä itsesi ja elämäsi 10 vuoden kuluttua?
ois mukava ku sais ostettua oman asunnon käteisellä, mutta eihän sitä varmaan saa sitäkään aikaseksi.

Mä niin toivon,että 10 vuoden päästä mulla olis asiat ihan oikeasti kunnossa. Kiva duuni, josta tienais mukavasti, hyvä parisuhde, vähintään yksi lapsi, kiva asunto/talo jne.. Sellaista perussettiä. Eikä sitä terveyttä pidä unohtaa.
Mut toisaalta, vaikea sitä on miettiä. Tällä hetkellä haluaa tiettyjä juttuja, mutta voi olla, että kymmenen vuoden aikana kaikki muuttuu. Eihän sitä koskaan tiedä..

10 vuotta ei loppupeleissä ole paljon. Onhan se munkin elämästä puolet, mutta ei se silti ole niin paljoo. 10 vuoden päästä olen mä, ja saatan ehkä havahtua siihen että 10 vuotta sitten mietin mitä olisin nyt ja hätkähtää, koska asiat meninkin ihan toisella tavalla.

10 vuoden kuluttua haluan olla yhtä tyytyväinen elämääni kuin olen tällä hetkellä. Tietenkään ei haittais vaikka rahaaki olis, mutta oon huomannu että se ei välttämättä tee ihmistä yhtään sen onnellisemmaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom