10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kauanko sulla menee tehdä yks treeni?

E: Jaa eiku tossahan se luki pikkusen ylempänä.

Jep, olen edelleen tehnyt sen ladderina eli se on noin 40-45 min, suorina sarjoina menee kyllä nopeampaan, mutta mennään nyt vielä näillä. Nyt pian tekemään 500 lisää... Ei muuta kuin kokeilemaan, en kyllä tee toiste..:curs:

3. päivä tehty ja tein varmuuden vuoksi 1200 tänään saa muutaman varastoon jos tulee jatkossa hankalaa. Ruokaa menee aika lailla.Mutta vielä jatketaan...

Ja mitään kaloreita et laske? Tai et poikkea normiruokailusta?

ei saatana en laske, tuntuu mylly pyörivän aika reippaasti, mutta aika puhdasta safkaa menee ja 4 sheikkiä wheytä lisäksi päivässä... katotaan mihin tuo paino menee. Laittelen tuloksia jos tästä nyt muuten selviää kunnialla.

Alkoi vituttamaan joten menin ja tein 1400 tänään.. tuosta kiristymisestä sen verran, että alkaa kyllä kaapelia tulemaan esiin pikkuhiljaa ja tästä hirveästä nälästä päätellen vielä ainakin kone toimii, tänään tulee syötyä varmuudella yli 3500 cal.. Aikamoinen kipu oli 3 lla ekalla päivällä niskan seuduilla ja yllätys yllätys vatsalihakset myös saaneet hittiä aika lailla. Nukkuminen muuttunut hiukan vaikeammaksi ja yleisesti väsyttää hiukan enemmän. Mutta vielä jatketaan..

Ai niin ja neljäs päivä siis ohi ja olen plussan puolella 600 toistoa... voi olla että maksan vielä näistä sekoiluista tai sitten en. Sen verran, että hiukan on pohjaa painoharjoittelusta eli on koitettu voimanostoa, jopa hiukan bodailua, mutta muuten lähinnä muun urheilulajien vaatiman treenien verran (22 vuotta). Viimeiset 2 vuotta olen mennyt tuon jenkkilän Gym Jonesin ´ oppien´mukaan eli toistomäärät aika hirmuisia + maksiminostoja eri muodoissa riippuen kuukaudesta ja päivästä. Meitä on 5 ukkoa tässä mukana ja se auttaa aika lailla. Kovin koitos tämä on päänupille...

Ai niin ja neljäs päivä siis ohi ja olen plussan puolella 600 toistoa... voi olla että maksan vielä näistä sekoiluista tai sitten en. Sen verran, että hiukan on pohjaa painoharjoittelusta eli on koitettu voimanostoa, jopa hiukan bodailua, mutta muuten lähinnä muun urheilulajien vaatiman treenien verran (22 vuotta). Viimeiset 2 vuotta olen mennyt tuon jenkkilän Gym Jonesin ´ oppien´mukaan eli toistomäärät aika hirmuisia + maksiminostoja eri muodoissa riippuen kuukaudesta ja päivästä. Meitä on 5 ukkoa tässä mukana ja se auttaa aika lailla. Kovin koitos tämä on päänupille...

Mielenkiintoinen projekti kyllä, toivottavasti menee loppuun asti.

Päivä 5 ohi ja tein tasan 1000. Aamulla ennen aamiaista 500 ja illalla 500. Nyt tein suorina sarjoina ja aamusessioon on ilmestynyt mukaan aikamoinen jumi. Illemmalla kulkee, mutta aamulla ei tahdo yli 15 toiston sarjat mennä ilman jumin tuntua. Väsymys tuntuu kertaantuvan ja nukkuminen edelleen max. 6 tuntia yö ja päivällä jos ehtii niin 45 min. tirsat. Kyynärvarret alkaa muistuttamaan myös itsestään ja takareidet ja persaus myös. Ei mitään lihaskipua kummempaa vielä. Joku tuolla edellä ajatteli suorittaa tämän dieetillä ja väitän, että se olisikin vasta hard core veto. Itse en pystyisi missään tapauksessa. Onneksi edelleen 600 toistoa plussalla.

Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Voisin ottaa kokeiluun syksymmällä, jos joku tätä testannut uskaltaa suositella. Jotain kevyttä ~8 kg kuulaa oon kotona testaillut, mutta mikähän olisi järkevän kokoinen hankinta tällaiselle perusbodailijalle, kun tuo kasipallo tosiaan tuntui aikas kevyeltä? Ei viitsisi kovin suurta kuulakasaa ostaa kämppään pyörimään.

Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Voisin ottaa kokeiluun syksymmällä, jos joku tätä testannut uskaltaa suositella. Jotain kevyttä ~8 kg kuulaa oon kotona testaillut, mutta mikähän olisi järkevän kokoinen hankinta tällaiselle perusbodailijalle, kun tuo kasipallo tosiaan tuntui aikas kevyeltä? Ei viitsisi kovin suurta kuulakasaa ostaa kämppään pyörimään.

24kg on aikas hyvä moneen liikkeeseen, varsinkin jos opettelet tekniikat heti alussa kunnolla. Olen tehnyt tätä 10000 pääasiassa 24 kg lla, mutta joudun ottamaan isomman aina välillä, että pysyy mielenkiinto yllä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
500 lisää suoritettu ja nyt hiukan vauhtia lisäten eli 500 toistoa hiukan alle 30 minuuttiin. Kaikki suoritukset on tehty muutaman jannun läsnäollessa kun seuraavaksi joku kyseenalaistaa kuitenkin koko homman...Gym Bossia käytän välillä pitämään intensiteettiä yllä.

Alkoi todella kiinnostaa kokeilla kans tuota.Olen jo useamman vuoden kuulilla treenaillu.Nyt pari viikkoa olen mökillä treenaillu vain kuulilla(24ja32),syönyt mitä sattuu,silti kroppa tuntuu paremmalta.Teethän kuitenkin heilautukset"vain"silmän korkeudelle,etkä "amerikancrossfittyyliin"ylös asti ?.

Aivot; teetkö siis 24 kg kuulalla 2den käden heilautuksia? Tää on pakko ottaa kokeiluun. Mites kämmenet, meneekö rakoille?

Ei pitäs mennä kädet rakoille etuheilautuksissa. Jos menee niin sillon on jokin osa tekusta vähän persseellään.

EDIT: Btw, ihan huippusiisti homma että Aivot on ottanu tän jutun koklaukseen.

Alkoi todella kiinnostaa kokeilla kans tuota.Olen jo useamman vuoden kuulilla treenaillu.Nyt pari viikkoa olen mökillä treenaillu vain kuulilla(24ja32),syönyt mitä sattuu,silti kroppa tuntuu paremmalta.Teethän kuitenkin heilautukset"vain"silmän korkeudelle,etkä "amerikancrossfittyyliin"ylös asti ?.

Eka 500 testattu.Lähinnä sen takia,että osaa Gymbossille tehdä tauotukset.20*25heilautusta aikaa meni 27min/keskipulssi 155.Ensimmäiset 13 sarjaa ei tuntunu mihinään,sitte niskoissa tuntui.
Oikean käden nimetön aukes,ku ei ollu pyyhettä mihin olis kädet kuivannu.
Tuota 10000 kyllä kokeilen,kunhan saan pari työjuttua tehtyä pois.
Kovan tuosta tekee juurikin se että joutuu asennoitumaan kahteen treeniin päivässä,ja iltatreenin jälkeen jo"stressata"aamutreeniä.
Tämä siis 24kg kuulalla kahdella kädellä ja normaaliin tyyliin silmien korkeudelle.

Ei pitäs mennä kädet rakoille etuheilautuksissa. Jos menee niin sillon on jokin osa tekusta vähän persseellään.

EDIT: Btw, ihan huippusiisti homma että Aivot on ottanu tän jutun koklaukseen.

Ei pitäis joo, itellä on tuommoset pyöreähköt kahvat noissa palloissa, kaksi kättä ei kunnolla niihin kahvoihin mahdu. Lyhyemmillä sarjoilla ei siis ongelmaa, mutta tuossa kun noita toistoja tulee enemmän niin voipi hiertää, juurikin tuota nimetön/pikkurilli-akselia.

Eka 500 testattu.Lähinnä sen takia,että osaa Gymbossille tehdä tauotukset.20*25heilautusta aikaa meni 27min/keskipulssi 155.Ensimmäiset 13 sarjaa ei tuntunu mihinään,sitte niskoissa tuntui.
Oikean käden nimetön aukes,ku ei ollu pyyhettä mihin olis kädet kuivannu.
Tuota 10000 kyllä kokeilen,kunhan saan pari työjuttua tehtyä pois.
Kovan tuosta tekee juurikin se että joutuu asennoitumaan kahteen treeniin päivässä,ja iltatreenin jälkeen jo"stressata"aamutreeniä.
Tämä siis 24kg kuulalla kahdella kädellä ja normaaliin tyyliin silmien korkeudelle.

Joo, olen tehnyt tähän saakka kahdella kädellä suurimman osan ja oisinko päästellyt noin 500 yhden käden heilautuksina. Meillä on pyöreäkahvainen kuula ja pikkurilli joskus hiukan ahdistaa mahtua sinne , mutta ei sitä huomaa. Teen hard style olkapäiden/oisko sitten aika lähellä silmien korkeutta. Hyvä Vintti!(ja kun vielä alat kärsimään kunnolla 10 päivää) saadaan joku muukin kärsimään mukaan. Alkaa vasen puoli alaselästä ahdistamaan hiukan ja se on vanhasta vammasta johtuvaa suurimmaksi osin. Sori, etten ole laittanut käytännön ohjeita, mutta pyyhe mukaan että saat räpylät kuivaksi ja auttaa hyvin myös siihen, ettei noita rakkoja kamalasti tule. Ja niinkuin tuossa edellä sanottiin jos tekniikka kunnossa ja parkkiintuneet kourat niin ei niitä juurikaan tule. Ja vielä suurimmaksi osaksi 24kg käytössä. Olen muutaman setin vetänyt 32 kglla myös. Aamuisin alkaa olla aika vaikeaa ja paikat jumissa ,mutta illemmalla kulkee vieä jollain lailla. Mulla nyt ilman iltatreeniä luku on 6100, eli vauhdissa ollaan... Ja vituttaa... aina välillä. Lepopulssi hiukan kohollaan, mutta ei hälyttävää. Voi olla, että duunista johtuen yritän jopa vetää 9 päivässä jos saa jonkun kunnon raivarin jossain vaiheessa.Epäilen kyllä vahvasti...

600 vielä kakkos-osiossa päälle ja päivän saldo 1100 täyteen. Aikaa meni nyt kyllä hiukan runsaammin eli 42 min. Tein suoria sarjoja 15 ja 20 sarjoja. Jos tuota peiliä uskoo niin kyllä kiristyy...olen syönytkin aika lailla, mutta hiukan ruokahalu tippunut ekoista päivistä. JOS kehdataan niin laitetaan viimeisen päivän jälkeen joku yhteiskuva . 6700 total 6 päivän jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom