- Ikä
- 41
Eli olen nyt treennanut 3kk pitkän tauon jälkeen. Ensimmäisen kuukauden tein 4-jakoisella ohjelmalla ja sitten (kiitos pakkotoiston) vaihdoin 1-jakoiseen ohjelmaan.
Olen aiemmin aina treenannut 4-jakoisella ohjelmalla ja nyt päätin kokeilla 1-jakoista ja helvetin hyvin on potkinut!! Olen todella iloinen että päätin kokeilla sitä...pakko myöntää että alussa se ei kuulostanut hirveän hyvälle
Mä ostan salikortin aina 3kk kerrallaan joten viikonloppuna oli vikat treenit. Kerkesin tekemään 1kk 15 toistolla ja 1kk 10 toistolla. Eli en tehnyt vielä noita 5 toisto sarjoja vielä ollenkaan, ne ajattelin tehdä tässä seuraavassa jaksossa :thumbs:
Kysymys olisikin se että tarviiko tämmösen treenin jälkeen pitää silti se 2 viikon tauko? Vituttaa jo nyt tää himassa istuminen kun on jo kerennyt rutinoitua tuo salilla käyminen :wall:
Ja sitten....pitäisikö ohjelman liikkeitä vaihtaa keskenään tai tehdä jotain muita muokkauksia.
Tässä tän hetkinen ohjelmani;
kyykky / prässi
reisiojennus / jalkojen koukistus
pohkeet seisten / pohkeet istuen
alatalja / Ylätalja laite (en tiedä nimeä)
ylätalja vedot / alaselkä koneessa (en tiedä nimeä, saman tyyppinen vehje kuin vatsakone )
penkki / vinopenkki
hauiskääntö tangolla / hauskääntö punteilla
Olkapäät / olkpäät ->en tiedä kummankaan laitteen nimeä mutta joka tapauksessa näitä en tee ikinä vapailla painoilla.
ojentajat taljalla / ojentajat koneessa (en itedä nimeä)
Teen myös vatsoja ja forkkuja joka toinen kerta.
Treenit kestävät aina vähän alle tunnin tai max. 1 tunti
Todella hyvin on toiminut :evil:
eli tämmöstä...kommentteja ja neuvoja saa ja pitää antaa ;)
Olen aiemmin aina treenannut 4-jakoisella ohjelmalla ja nyt päätin kokeilla 1-jakoista ja helvetin hyvin on potkinut!! Olen todella iloinen että päätin kokeilla sitä...pakko myöntää että alussa se ei kuulostanut hirveän hyvälle
Mä ostan salikortin aina 3kk kerrallaan joten viikonloppuna oli vikat treenit. Kerkesin tekemään 1kk 15 toistolla ja 1kk 10 toistolla. Eli en tehnyt vielä noita 5 toisto sarjoja vielä ollenkaan, ne ajattelin tehdä tässä seuraavassa jaksossa :thumbs:
Kysymys olisikin se että tarviiko tämmösen treenin jälkeen pitää silti se 2 viikon tauko? Vituttaa jo nyt tää himassa istuminen kun on jo kerennyt rutinoitua tuo salilla käyminen :wall:
Ja sitten....pitäisikö ohjelman liikkeitä vaihtaa keskenään tai tehdä jotain muita muokkauksia.
Tässä tän hetkinen ohjelmani;
kyykky / prässi
reisiojennus / jalkojen koukistus
pohkeet seisten / pohkeet istuen
alatalja / Ylätalja laite (en tiedä nimeä)
ylätalja vedot / alaselkä koneessa (en tiedä nimeä, saman tyyppinen vehje kuin vatsakone )
penkki / vinopenkki
hauiskääntö tangolla / hauskääntö punteilla
Olkapäät / olkpäät ->en tiedä kummankaan laitteen nimeä mutta joka tapauksessa näitä en tee ikinä vapailla painoilla.
ojentajat taljalla / ojentajat koneessa (en itedä nimeä)
Teen myös vatsoja ja forkkuja joka toinen kerta.
Treenit kestävät aina vähän alle tunnin tai max. 1 tunti
Todella hyvin on toiminut :evil:
eli tämmöstä...kommentteja ja neuvoja saa ja pitää antaa ;)