Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin lajikohtaisesti että oiskos hyvä tehdä kerran viikossa pystypunnerrus kerroilla takaolille vipareita? vai ottaako ne osumaa tarpeeksi jossain muissa liikkeissä?
Mulla on apuliikkeenä viparit taakse joka toisessa treenissä, eli aina maven jälkeen, 2x10 ja 3x8 sarjoja vaihdellen.
Alussa toi saattaakin toimia. Pian kuitenkin tulee käymään niin, että et enää pysty nostamaan sarjapainoja. Silloin ei enää kannata hakata päätä seinään ja tehdä aina samoilla painoilla samat toistot failureen. Niin kauan kun sarjapainot tolla menetelmällä nousee tasaseen tahtiin, niin mun mielestä voit antaa mennä noinkin. Mitään ylikuntoa et varmasti saa aikaseks. 99% treenaajista ei oikeasti ikinä saa itteään ylikuntoon, vaikka siitä jaksetaankin tällä foorumilla aina jauhaa.
Laske nyt herranjumala niitä painoja siinä pystärissä. Kun ei mene, niin ei mene.Ei mennyt pystärissä vieläkään täysiä sarjoja sillä 35 kilolla. Vois vielä kerran kokeilla ja tehdä resetin. Salilla missä nyt käyn ei ole pientä mutkatankoa(muuten on kyllä pirun kattava sali prkl:D) niin voiko nuo perjantain eristävät hauis ja ojentaja liikkeet tehdä käsipainoilla?
Laske nyt herranjumala niitä painoja siinä pystärissä. Kun ei mene, niin ei mene.

Omista saavutuksista tällä ohjelmalla: paino vieläkin sama 80 kiloa. Kyykky 3x5 70 kg-->3x5 110 kg. Penkki 3x5 50 kg --> 3x5 70 kg. Maastaveto 1x5 80 kg --> 1x5 115 kg. Pystypunnerrus kp 3x5 15 kg --> 3x5 20 kg. Rive 5x3 50 kg --> 5x3 67 kg. Lisäksi olen tehnyt leukoja ja maksimi testataan nyt joku päivä. Vielä on nostettavaa kaikissa. Nyt on kevyt viikko menossa ja lähden sitten lomalle. Lomapaikassa on sali joten jatkanko noilla tän hetkisillä ennätyksillä vielä kevyen viikon jälkeen, vai tiputanko vähän noita ja jatkan siitä?
:thumbs:
niccessor onko sulla noussu oma paino mitenkä paljon?
Hyvältä ohjelmalta vaikuttaa. Tänään ois tarkotus ottaa töistä pätkä 3/4 putkea mukaan ja ruveta kotona treenaamaan likkeiden tekniikkaa kuntoon youtuben avustuksella
Jos sitten ylihuomenna pääsis salille jo pienillä painoilla koettamaan.
Elikkäs sitten ihan Törkeesti lisää ruokaa koneeseen!Jonku pari kiloo on tullut ylöspäin parissa kuukaudessa. Eli suunnilleen näin 74kg->76kg