Proteiinisynteesin takia 1-jakoinen ohjelma, koska aikaa on käydä salilla vain 3kertaa/vk niin en saa sitä maksimoitua 2-jakoisella ohjelmalla mitenkään.Millasia vaivoja? Ja siis voithan sä sinne lisätä vaikka jokasen liikkeen mitä keksit tehä salilla. 1-jakosen hyödyt vaan tulee esille kun pitäydytään isoissa moninivelliikkeissä. Vai miksi sä et vaan suosiolla vaihda 2-jakoiseen noita liikkeitä ja saa treeniaikaa lyhyemmäksi/mielekkäämmäksi, ja voit paremmin keskittyä heikkouksiin?
Treeniaika on sopiva ja saan tarpeeksi ärsykettä heikoille lihasryhmille 3x/vk vs 1,5-2x.
Mulle eristävät liikkeet eivät ole ongelma koska en tarvitse vain funktionaallista voimaa vaan myös muotoa lihakseen samalla kun koitan maximoida rasvattoman massan määrää proteiinisynteesiä hyväksi käyttäen.
Tuosta alaselästä mun on turha ruveta raportoimaan koska moni alaselkävaivatonkin hyötyisi varmasti suorienselkälihasten treenaamisesta erikseen.
Olenko mä kysynyt neuvoa tämän mun ohjelman rakentamisessa? Mietteitä on aina hyvä ottaa vastaan kuten orangin kommentista huomasin että tasapainosempi ohjelma kun vaihdan muutaman liikkeen paikkaa.ps. etkö sä ollu toiminimellä toimiva PT? ja et edes ohjelmaa itsellesi osaa väsätä.(jos oikeasti tiedät mikä toimii, niin ethän sä sitä täällä alkaisi hyväksyttämään) Mutta eihän siinä..
Mulle eristävät liikkeet eivät ole ongelma koska en tarvitse vain funktionaallista voimaa vaan myös muotoa lihakseen samalla kun koitan maximoida rasvattoman massan määrää proteiinisynteesiä hyväksi käyttäen.
Kuten tuossa aiemmin mainintsinkin ohjelma on rakennettu minua varten ja en nää mitään syytä miksi se ei tukisi minun tavoitteitani.