Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sit voit kokeilla 5 mg nappia esim. joka toinen päivä.
Jeps, itsellä LDL puolittui 1 kk aikana 20 mg rosua. Pitäs vielä kokeilla vaikkapa 5 mg tai 10 mg esim. 3 kk.
Tuosta on tullut päivittynyttä dataa ja korjauksia sosiaalisessa mediassa esitettyy kritiikkiin, Norttonikin väitteitä korjataan tuossa. Kaikki data huomioiden yhteys LDL ja plakkeuman kanssa oli heikko, sama apoB ja plakkeunan kohdalla.
View: https://youtu.be/aJobOSRdIOM
Päätät kumpaanko koulukuntaan liityt. Niihin, jotka uskovat kolesterolin tukkivan suonet vaikka keho olisi tulehdusvapaa ja metabolisesti huippukunnossa, etkä omaisi sukurasitetta sydän- ja verisuonitauteihin. Vai niihin, jotka uskovat korkean kolesterolin olevan merkityksetön asia niin pitkään kun kehosi on metabolisesti hyvässä kunnossa sekä tulehdusvapaa.Hmm.. jaa'a. Vuosia ja taas vuosia ollu mun kolesteroliarvot optimissa. "Kuin suoraan oppikirjasta" olen kuullut lääkärin sanovan. No nyt oon vedellyt muutaman viikon mallikkaasti ketoruokavaliolla menemään ja olo on ollut loistava. Maha voi vitun hyvin ja ei tuu kaasua eikä turvota. Ei tarvi paskalla istua useasti päivässä...
Mutta.. kävin jokavuotisessa labrassa testo korvaushoitojuttujen takia niin sielläpä oli kaks kolesteroliarvoa viitteiden ylip-kolesteroli 5.2 (viite alle 5) ja ldl-kolesteroli 3.2 (viite alle 3).
Joo eipä nuo nyt pahalta näytä mutta kylläpä tuo keto nyt sit nostaa kolea vaikka vointi on selkeästi parempi :/
Ei oo kokemusta tällasesta. Auta mua Tohtori Eki! Mitä mun pitäis tehdä?!
Uskon asiako tämäkin on?Päätät kumpaanko koulukuntaan liityt. Niihin, jotka uskovat kolesterolin tukkivan suonet vaikka keho olisi tulehdusvapaa ja metabolisesti huippukunnossa, etkä omaisi sukurasitetta sydän- ja verisuonitauteihin. Vai niihin, jotka uskovat korkean kolesterolin olevan merkityksetön asia niin pitkään kun kehosi on metabolisesti hyvässä kunnossa sekä tulehdusvapaa.
Päätät kumpaanko koulukuntaan liityt. Niihin, jotka uskovat kolesterolin tukkivan suonet vaikka keho olisi tulehdusvapaa ja metabolisesti huippukunnossa, etkä omaisi sukurasitetta sydän- ja verisuonitauteihin. Vai niihin, jotka uskovat korkean kolesterolin olevan merkityksetön asia niin pitkään kun kehosi on metabolisesti hyvässä kunnossa sekä tulehdusvapaa.