Se oli sellanen vitsi... ;)
Ei näistä aina tiedä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se oli sellanen vitsi... ;)
Aloitat 50 toistolla ja siitä nouset sataan. Teet kuukauden ajan joka päivä. Jalat noin hartioidenleveydellä, ilman kenkiä, jalkaterät hieman ulospäin. 2 sekuntia ylös, 2 sekuntia mahdollisimman kovaa supistusta niin ylhäällä kuin onnistuu, 2 sekuntia alas, ja ei taukoa alhaalla, muttei mitään ponnautustakaan. Älä ota tukea mistään, jotta myös pienet, tasapainottavat lihakset kehittyisivät. Ihan lattialla teet, sillä ohjelman mukaan supistus on tärkein.Millainen tuo T-Nationin ohjelma noin tiivistettynä on?
Ketjua sen tarkemmin lukematta, esitän kysymyksen.
Mitä teen (vai teenkö edes) väärin, kun mulla tuntuu esimerkiksi istualtaan tehdyssä versiossa saatanallinen polte jalkaPOHJISSA? Pohkeissa myös, muttei läheskään niin hyvä polte. Seisoaltaan olen vasta tehnyt kerran, eikä siinä tuntunut niin pahalta. Mitenköhän kannattais tehdä? Jos saisin valita, niin heivaisin tuon istualteen tehdyn version pois ja kokeilisin tuota seisoalteen tehtävää versiota, mutta nehän vaikuttavat molemmat eri osiin pohkeita.
Itellä sama juttu.. Ihan sama mitä pohje liikettä tekee niin lähes aina pittää lopettaa sarja kesken sen takia ku kipu jalkapöydissä on iha mieletön.
Voiko lättäjalka olla millään tapaa osasyyllinen tähän?
Mites The Monkeyllä kävi pohkeen koon kanssa, kasvoiko? Itsellä sama setti menossa. Katsotaan kuinka käy...
(ei ehkä silti nelijakoista).Ei tuu tollakaan, kun siinä tulee epäsuoraa niin hyvin. Mutta kyllä mä suosittelen aina aloittelijoille 1- tai 2-jakoista, niin saa paremmin hyödynnettyä sen alun nopean kasvupyrähdyksen ja siihen vähän tiheämpi frekvenssi on paikallaan, kun treenitehot ei kuitenkaan riitä monijakoisiin. Otetaan ns. "löysät pois". :DSyö tarpeeksi niin kyllä sitä massaa tulee tuollakin ohjelmalla. Itse valitsisin kuitenkin 1-2 jakoisen, että ei tuu lihakselle viikon taukoa treenistä.