Nyyssölä kertoo http://youtu.be/pcPDEiSw6IM?t=14m34s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heips!
Jelppiä kaivataan. Treenaan pohkeita hackissa seisten, istuen laitteessa, jalkaprässissä ja perus pohkeiden ojennuksilla maasta painojen kanssa. Miten muuten pohkeita saa rääkättyä? Pohkeen ulkosyrjässä on jo ihan mojova patti, mutta mikä auttaisi pohkeen sisäpuolelle patin kohotukseen?
Jos aiheesta on jo keskustelu, olisiko joku kiva ja ystävällinen ja linkittäisi sen minulle. Lopetan kyselemisen siihen paikkaan :D
Kiittäen kuittaen.
Hyvä että joku jaksaa ettiä näitä, ite oon liian laiska :D Pitääki ottaa kokeiluun juuri toi nelonen, muut kuulosti aika tutulta. Ite oon tehny myös pelkällä kehonpainolla pohkeita seisten, jotain 1200 toistoa.. Hyvän pumpin sillä ainaki sai, noin niinku viimeistelynä :DItellä menossa tästä T NATION | Best of Calves kohta #4. Hyviä ideoita noi kaikki....

Tuntuu kuin olis edelleen pohkeet pumpissa eilisen jälkeen vaikka venytelly ja kylmääkin antanu, huomisia domseja odotellessa..
Meinasin jaksaa pari kertaa viikkoon käydä vetämässä noita portaita kun käytännössä naapurissa ovat, yksi rankka ja yksi kevyt treeni per viikko. Ainakaan alkuun mun on turha haaveilla salilla tehtävistä ylimääräisistä pohjetreeneistä, mutta jossain välissä varmaan vois jotain noita täälläkin nähtyjä kokeilla. Tosin heikosti ainakin ennen on mun pohkeet reagoinu treeniin koon puolesta vaikka poltteen kyllä olen saanut aikaiseksi. Näillä rimpuloilla mennään mutta koetetaan joskus saada edes lahkeisiin täytettä etteivät tuulessa niin lepattaisi :DHuomenna aloitan kokeilu mielessä: T NATION | The Answer for Massive Calves ohjelman.
Tähän asti olen laiminlyönyt pohjetreenejä turhan usein. (Koska ne eivät kuitenkaan kasva.)
Orjallisesti tulen tuota noudattamaan alussa ja lopussa otan myös kuvat ja ympärysmitat kuukauden ajalta.
Eilen aloitin myös tämän ihan piruillessani. Sama kai se on mitä vehjettä vemputtaa niin tehdään nyt sitten vaikka pohkeita "vaihtelun vuoksi". Eilisen saldo lämmittelymielessä oli 40(aamu)+30(ilta) toistoa. Tänään teen sen 50 toistoa putkeen.
Kannattaa myös muistaa laittaa tekniikka kuntoon ja tehdä ne toistot oikein. Monesti näkee ties mitä super-rest-pause-gianti-settiä, mutta silti lähes jokaisen liikkeen jokainen toisto on tehty päin helvettiä.