SteveBerman
Sisältä kuollut
No juurikin sillä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon miettiny tällaista: tahtoisin kaventaa lantiota rasvasta ja tiiän että juuri sieltä se on vaikeiten on lähössä. Kannattaako minun tehdä takareisille ja pakaroille maksimipainoilla vai olisiko kevyemmät paremmat? Muokkautuvatko alaraajat nopeasti?Pelkään, että lihakseni (jotka ovat aika näkyvät alavartalossa, vaikkakin rasvaa on päällä reilusti) kasvavat vielä ja alavartalo näyttäisi entistä suuremmalta... Aerobinen liikunta kuuluu liikuntarutiiniin ja salireeniä 3-4krt viikossa.
Antakaas neuvoja, kun jalat on yläkertaa SELKEÄSTI edellä ja olen tuosta aika monesti salillakin kuullut. Kiertoon tulee 4reeniä yläkerralle ja jaloille vain 1, mutta yläkerran ja jalkojen suhde ei tahdo tasoittua niin millään :face: Treenikierto:
1.Olkapäät
2.Selkä
3.Rinta
4.Jalat
5.Kädet
+vatsoja pari sarjaa joka reenin perään.
Eli millä saisi kompensoitua tuota eroa vai pitääkö vain toivoa, että jossain vaiheessa ero pienenee? Niin ja ikääkin on vasta 16 :D
Onko normaalia jos penkki ei vittu vaan nouse?
Kyykky 75kg x 3
Penkki 40kg x 5
Mave, viimeks kun kokeilin niin tuli 75kg 3x5
Olen jonkinmoisella cutilla, ts. en laske kaloreita mutta niitä tulee alle kulutuksen aika varmasti. Mutta aika outoa että penkki on noussut vain 20kg salin aloituksesta, josta n. 5-6kk.
Tolla samalla 100 prosentin progressiolla jos jatkat nostat kahden vuoden treeneillä 320kg:wtf:penkki on noussut vain 20kg salin aloituksesta, josta n. 5-6kk.
Siis aerobisen kunnon kannalta, vai lihaskadon, vai etkö vaan itse tykkää lenkkeillä?
Ihan joka kannalta. Lihat lähtee eikä rasvakaan erityisen paremmin pala. Juoksemisella tulee vain parempia juoksijoita.
Antakaas neuvoja, kun jalat on yläkertaa SELKEÄSTI edellä ja olen tuosta aika monesti salillakin kuullut. Kiertoon tulee 4reeniä yläkerralle ja jaloille vain 1, mutta yläkerran ja jalkojen suhde ei tahdo tasoittua niin millään :face: Treenikierto:
1.Olkapäät
2.Selkä
3.Rinta
4.Jalat
5.Kädet
+vatsoja pari sarjaa joka reenin perään.
Eli millä saisi kompensoitua tuota eroa vai pitääkö vain toivoa, että jossain vaiheessa ero pienenee? Niin ja ikääkin on vasta 16 :D
Prioriteetit kunnossa :face:
harmi vain että tuo ylempi sisäreiden alue nyt kirjaimellisesti hankkaa vastaanPrioriteetit kunnossa :face:
Moi, tässä on tullut jo päälle kuukausi käytyä salilla ja olen huomannut erikoisen ongelman/vaivan. Joskus esimerkiksi nimenomaan selkää treenatessa alaselkäni alkaa vapista/täristä niin rajusti että esim. paikallaan seistessä näyttää että sairastaisin jotain parkinssonintautia eikä nostelu enää oikein treenin aikana onnistu. Kipua tästä ei aiheudu. Tätä on tapahtunut kuitenkin vasta pari kertaa, treenikavereilta tullut asiasta kysyttyä niin ei muuta heillekkään tule mieleen kun että mahdollisesti heikot alaselän lihakset-->lisätreeniä niille. Onko tämä nyt ihan normaalia? Kokemuksia/neuvoja?

Haluan tuloksia nopeasti tai motivaatio menee:/
Ihan tyypillinen tilanne ettei pakara-aktivaatio ole kovin kummoisella tasolla. Sitä voi opetella tietoisesti esim. erilaisilla eristävillä liikkeillä ennen kyykkyä. Lantion nostoja, taljapotkuja jne. Niiden avulla sitä on helppo tietoisesti opetella, jotta pystyy sitten käyttämään sitä samaa tuntemusta kyykyissä yms.Ei käy takapuolelle ollenkaan. Mitä teen väärin? Etureidet tulee todella kipeiksi.
Miten voi olla mahdollista että takareidet on treenin jälkeen yli viikon kipeät ja hyvä että pystyy kävelemään kunnolla?