kannattaako ottaa aerobinen muutaman kerran viikkoo jos tekee 1-jakoista ohjelmaa joka toinen päivä ja tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kannattaako ottaa aerobinen muutaman kerran viikkoo jos tekee 1-jakoista ohjelmaa joka toinen päivä ja tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa?
mitenkäs tärkeetä on lepopäivinä toi syöminen eli pitääkö olla plussilla? pitääkö ottaa vähempi hiilareita ja enempi proteiinia ja rasvaa?
Kattelisin hiilareiden laatua. Nopeita hiilareita ei pääasiassa kannata ottaa kuin treenin jälkeen. Välipäivinä siis "puhdasta" ruokaa.mitenkäs tärkeetä on lepopäivinä toi syöminen eli pitääkö olla plussilla? pitääkö ottaa vähempi hiilareita ja enempi proteiinia ja rasvaa?
onko tekniikassa jotai vikaa vai missä kun penkistä nousee 3x10 55kg ja ei nouse millää ylöspäin ja elopainoa kummiskin 70g? muut tulokset kyllä nousee..
Olisko toimiva tapa treenata takareidet niin, että vetelis eka reidenkoukistukset laitteessa ja hakisi kunnon tuntuman ja vasta sen jälkeen SJMV?
Voisi auttaa tuohon, kun alaselkäkin ottaa osumaa tuossa suorin jaloin vedossa, niin saisi liikkeen paremmin takareisille.
Olisko toimiva tapa treenata takareidet niin, että vetelis eka reidenkoukistukset laitteessa ja hakisi kunnon tuntuman ja vasta sen jälkeen SJMV?
Voisi auttaa tuohon, kun alaselkäkin ottaa osumaa tuossa suorin jaloin vedossa, niin saisi liikkeen paremmin takareisille.
Miksipäs ei. Kumminki päin on toimiva.
En muuta kysymys palstaa nyt hätäseen löytäny joten kysäsen täällä. Eli olen vaihtamassa 3-jakoisesta ohjelmasta 4-jakoiseen ja olen tässä nyt hieman pohdiskellut tuota tulevaa jakoa: 1. Rinta 2. Jalat 3. Kädet (hauis, ojentaja) 4. Selkä ja olkapäät. Elieli miltä tää jako teidän korviin kuulostaa?
En muuta kysymys palstaa nyt hätäseen löytäny joten kysäsen täällä. Eli olen vaihtamassa 3-jakoisesta ohjelmasta 4-jakoiseen ja olen tässä nyt hieman pohdiskellut tuota tulevaa jakoa: 1. Rinta 2. Jalat 3. Kädet (hauis, ojentaja) 4. Selkä ja olkapäät. Elieli miltä tää jako teidän korviin kuulostaa?
Minkäslaisia liikkeitä porukka suosittelee jaloille? Pennusta asti on toinen polvi vihoitellut kunnes tuossa joulukuun alussa loukkasin sen kunnolla ja piti pitää kuukauden pikku tauko. Ajattelin kuntouttaa tuota polvea kuukauden ja sitten jatkaa treeniä normaalisti ja rauhoitella aina jos alkaa vihoitteleen. Elikkäs laittakaas niitä hyviä jalkaliikkeitä jotka eivät niin rasittaisi polvia. Mielestäni yläkroppa on paljon paremmassa kunnossa kuin jalat niin kannattaisiko vähentää yläkropalle suuntaavaa treeniä ton "kuntoutuksen" ajaksi ja keskittyä enemmän jalkoihin?
Mistä tietää, onko palautunut treenistä? Tai mistä tietää, ettei ole? Itsellä eivät ikinä ole mikään lihas seuraavana päivänä kipeänä. Treenien rankkuudesta ei voi olla kiinni. Aivan sama tekeekö failureen vai ei ja kuinka pitkiä sarjoja.