Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko mitään järkee tehdä kapeeta penkkia vastaotteella eli rystyset jalkoihin päin, vai pitäskö leventää reilusti otetta vai tehdä normi kapeeta penkkiä myötäotteella?
Onko lisäravinteeni kondiksessa? 14v/172cm/n.72kg
Sali ma, ke ja pe.
Kaikkina päivinä otan parikymmentä milligrammaa D-vitaminia tabletteina, sinkkiä ja monivitamiinitabletin.
Treenin jälkeen otan aina heraa 1dl, mutta maltoa tilaan ja laitan sitä saman määrän sekaan, ja olisi tarkoitus kreatiiniakin kokeilla.
Mites kun mulla on tollasia ns. rasvanpolttajapillereitä, jotka tuota aineenvaihduntaa nopeuttaa, niin mites tuo kreatiini noiden kanssa kun kreatiini kuulemma varastoi sitä nestettä soluihin? Noita ns. rasvanpolttopillereitä siis lähinnä käytän piristykseen jos esim. vklp aikainen herätys, myös kyykkypäivinä tulee joskus noita otettua niin johan alkaa treeni menemään ihan toisiin strääfeihin :D (näissä siis kofeiinia 300mg/tabu) En nyt tiedä miten järkevää tämä on mutta itseä ainakin auttanut.
Eli kannattaisiko ostaa jotain muuta? C-vitamiinia luultavasti ostan ja magnesiumia jos siitä jotain hyötyä on?
Onko lisäravinteeni kondiksessa? 14v/172cm/n.72kg
Sali ma, ke ja pe.
Kaikkina päivinä otan parikymmentä milligrammaa D-vitaminia tabletteina, sinkkiä ja monivitamiinitabletin.
Treenin jälkeen otan aina heraa 1dl, mutta maltoa tilaan ja laitan sitä saman määrän sekaan, ja olisi tarkoitus kreatiiniakin kokeilla.
Mites kun mulla on tollasia ns. rasvanpolttajapillereitä, jotka tuota aineenvaihduntaa nopeuttaa, niin mites tuo kreatiini noiden kanssa kun kreatiini kuulemma varastoi sitä nestettä soluihin? Noita ns. rasvanpolttopillereitä siis lähinnä käytän piristykseen jos esim. vklp aikainen herätys, myös kyykkypäivinä tulee joskus noita otettua niin johan alkaa treeni menemään ihan toisiin strääfeihin :D (näissä siis kofeiinia 300mg/tabu) En nyt tiedä miten järkevää tämä on mutta itseä ainakin auttanut.
Eli kannattaisiko ostaa jotain muuta? C-vitamiinia luultavasti ostan ja magnesiumia jos siitä jotain hyötyä on?
Et sä tartte mitään lisäravinteita. D-vitamiinia ja ehkä heraa salin jälkeen, jos haluat. Panosta fiksuun ruokailuun ennemmin. En usko, että 300mg kofeiinia on 14-vuotiaalle kovinkaan fiksu idea.
No jos noita vitskuja ja heroja on jo niin syö vaan mutta ei sun nyt tarvii noihin panostaa. Oot 14-v ja saat huikeita tuloksia kun keskityt syömään OIKEETA RUOKAA ja PALJON.
Voikohan dieetillä tehdä voimatyylinen ohjelma lyhyemmillä sarjoilla? Vai tarttuuko voima miinuskaloreilla ollenkaan ja meneekö hermosto pahasti jumiin? Tähän asti olen tehnyt pidempää 10-15 toiston sarjaa että säilyttäisin lihasmassan sen mitä on.
Voimatasoihin tarvitsen parannusta, mutta silti laihduttavaa vielä löytyy.Hienoa että voi voimailla dieetilläkinVoimatasoihin tarvitsen parannusta, mutta silti laihduttavaa vielä löytyy.

Morjensta pöytään!
Elikkäs alkuun hieman itsestäni. 18v poika mitat 180/75, kehonrakenne mallia laihaläski. Futsalia käyn pari kertaa viikossa pelaamassa. Salilla olen reilut parisen viikkoa käynyt nyt pyörimässä tekemässä milloin mitäkin, ilman minkäänlaista ohjelmaa, mutta motivaatiota kyllä löytyy!
Itse olen ajatellut aloittavani tuon arnoldin G6 ohjelman, elikkäs tavoitteenaani olisi kiinteyttää tuota kehoa ja saada luonnollisesti lihasta. Osaisitteko arvioida kiinteytyykö myös keho tuossa ohjelmassa hyvin, ja kuinka kauan siinä kestäisi?