Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kellään mitään vinkkiä että mihin leuanvetotangon saisi laitettua? Ongelmana siis se, että ovenkarmit ei sitä tankoa kestä, joten jonnekin muualle tarvis laittaa.
ymmärsinkö txt nyt oikein että kypsennettynä kananmunan proteiinit imeytyy paremmin mutta jotkut vitamiinit ja ravinteet ''kuolee''? kiitos linkistä!![]()
Olenko ainoa joka ajattelee et kapea pena ei itse asiassa ees oo mitenkään kauheen kapea? XD Jos vertaa vaiks normaalia etunoja punnerrust ni ku siitä variaationa tehdää kädet kii toisissaa ni sitä sanoisin kapeek :D
Mut sen mä tiedän et se ei aja enää asiaansa IMO yhtä hyvin ku tekee ranskalaisesta moninivel liikkeen.
Niin, jos ranteet kestää niin voi sen kapean penkinkin tehdä aika helvetin kapealla otteella eli yhtä kapealla kuin sun kapeat etunojapunnerrukset vai onko minulta mennyt ohi, että siihen kapeaan penkkiin olisi joku standardisoitu oteleveys?
Ps. Kukaan vakavasti otettava (aikuinen) ei viljele hymiöitä viesteissään noin helvetisti. Voit itse päätellä, jaksanko ottaa sinua vakavasti tässäkään asiassa.
Ranskis kuuluu tehdä ns. rullaten eli alhaalla vähän joustetaan ja uutta toistoa. Eli ala-asennossa pieni pullovertyylinen liike ja sitten ylös puristus. Vaikka on kyse eristävästä liikkeestä ni sitä ei tartte tehdä kuitenkaan ku tikku paskassa.
Et kai tee liian syvään niin, että selkä pääsee pyöristymään?
Et kai tee liian syvään niin, että selkä pääsee pyöristymään?
kysymyksiä.