Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etukyykky, Hack kyykky tangolla,yhden jalan kyykky/prässi. Tuossa setit mitä itse tein eilen, kaikki kolme liikettä oli uusia minulle, ainoastaan etukyykkyä olin tehnyt lämmittelymielessä aiemmin. Toi hack kyykky oli totaalisen hullu etujaloille, suosittelen.Tässä runko johon voisi ympätä jotain herkkua:
Takakyykky 5x5 + etukyykyn tekniikkatreenit
Jalkaprässi 4x8
SJMV 5x8
Pohkeet seisten 4x12
Ihan vain niin että teet niin alas kuin pystyt. Kohta saatkin jo kokonaisia. Voisin väittää, että on nimittäin vatsalihakset niin huonossa kunnossa jos ei polviltaan edes yhtä saa, että kehitys on alussa aika huimaa eikä mene kauaakaan kun saat jo ainakin yhden kokonaisen.Kuinkas kannattaisi lähteä treenaamaan voimapyörää? Muutenhan asia olisi aivan selkeä, mutta en saa tehtyä yhtään edes polviltaan..
minkälaisella esim 3 liikkeen treenillä olkapäille sais tasaiseste taakse ja eteen kokoa? meinaan ittellä tuntuu että pelkät viparit ei väsytä tarpeeksi omasta mielestä, jos vaikka 2-3 liikettä niin mitkä?
Katoppas uudelleen sitä tekniikkaa. Jalat eivät ole suorana liikkeen aikana vaikka nimi antaa toisin ymmärtää, polvet jonkun verran koukussa suhteellisen kapealla leveydellä työnnät sitä persettä taakseppäin ja yrität venyttää oikein kunnolla niitä reisiä.
Mitäköhä helvettiä, en saa sjmv:tä millään tuntumaan takareisissä? Ainoastaan alaselässä kunnon polte. Eli selkään kyllä uppoaa mutta takareisissä ei tunnu missää...