Löin kaverin kans vetoa että 2kk päästä saan 20leukaa nyt menee justiin ja justiin 10. Onko mahdollista saada 2kk aikaan mitään :D
Uskoisin hyvinkin helposti olevan saavutettavissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löin kaverin kans vetoa että 2kk päästä saan 20leukaa nyt menee justiin ja justiin 10. Onko mahdollista saada 2kk aikaan mitään :D
Itsellä meni pari vuotta sitten olkapää saliharrastuksessa. Söin silloin buranakuurin siihen ja bodaaminen unohtui siihen :D. Tarkoitus olisi aloittaa salilla käynti tässä kohtapuoliin, mutta ajattelin että hakisin hieman tuntumaa kuntoiluun kotitreenamisella.
Kotoa löytyy leuanvetotanko, joten leuanvetoa olen ajatellut. Leuanvedon lisäksi tekisin etunojapunnerruksia ja vatsalihaksia. Ajattelin, että tekisin näitä liikkeitä kotioloissa joka toinen päivä 2-4viikkoa ennen kuin aloitan käymään salilla. Onko tuossa teidän bodaajien mielestä mitään järkeä? Onko mitään vinkkejä mitä tuohon kannattaisi lisätä? Ja tosiaan voitte myös ehdottaa minulle jotain hyvää ohjelmaa, mitä teen sitten kun aloitan käymään salilla.
Onkohan haittaa jos selkäreeneissä, kuten kulmasoutua tai alataljaa tehdessä selkäni on tavallaan "ylitaipunut" tai mennyt hieman "yli" siitä asennosta kun selkä on ryhdikkäästi suorassa? Asia kävi ilmi kun kaverit alkoivat vähän kuittailemaan asennostani kulmasoutua tehdessä. Ainakin itselläni tuntuu, että saan silloin paremman tuntuman latseille, kun olkapäät ovat vähän takana ja näyttää kun selkäni olisi vähän "mutkalla". Hankala selittää, mutta onkohan tekniikkani vain pielessä vai jatkanko vain samalla tavalla kuin ennenkin jos se tuntuu paremmalta?
Onkohan haittaa jos selkäreeneissä, kuten kulmasoutua tai alataljaa tehdessä selkäni on tavallaan "ylitaipunut" tai mennyt hieman "yli" siitä asennosta kun selkä on ryhdikkäästi suorassa? Asia kävi ilmi kun kaverit alkoivat vähän kuittailemaan asennostani kulmasoutua tehdessä. Ainakin itselläni tuntuu, että saan silloin paremman tuntuman latseille, kun olkapäät ovat vähän takana ja näyttää kun selkäni olisi vähän "mutkalla". Hankala selittää, mutta onkohan tekniikkani vain pielessä vai jatkanko vain samalla tavalla kuin ennenkin jos se tuntuu paremmalta?
kuinka nopeasti lihasmassa rupeaa häviämään, mulla on ollut nimittäon jalkatreenistä melkein 3vkn tauko....-.-
NIIN ja onko normaalia että viikon tauon aikana paino on laskenut hieman?!!!
Saanko tarpeeksi kattavan selkätreenin jos se koostuu pääasiassa Dorian Yates -kulmasoudusta, T-soudusta ja leuanvedosta?
Teen liikkeitä noin 3-4 sarjaa, yleensä kahdeksaa tahi kymmentä toistoa. Olen kokeillut Pendley Row -variaatiota, mutta jotenkin en vaan saa sitä tekniikkaa niin kohdilleen, että se ajaisi kulmasoudun ohi. Joskus teen sitä pari lyhyttä, suht raskasta sarjaa kulmasoudun lopuksi.
Leuanveto menee parhaiten itellä kapealla otteella, sellaisella alataljakahvalla. Onko tuo vähän nihkeä tyyli tehä kun ajattelee, että se on ainoa selkeästi leventävä liike?
Terve!
Voiko edullisiin sykemittareihin luottaa? Mittasin huvikseni duunipyöräilyn (40min) ja työpäivän kulutuksen ja näytti, että peruskulutuksen päälle ~900 kcal. Olen varastossa töissä ja työpäiväni koostuu lähinnä kävelystä, kevyiden tavaroiden nostelusta ja laiskottelusta. Tohon sali päälle vielä niin saa alkaa syömään ihan reippaasti..
Mulla ois tällänen kysymys..
Eli oon käyny nyt noin 6 kk aktiivisesti salilla ja ohjelma on 4 krt viikossa. Teen aina joka treenin loppuun vatsalihasharjoitteet ja haluaisinkin nyt kysyä, että onko turhaa? Onko parempi tehdä vatsat sitten vaikka selän kanssa samana päivänä? Joskus on vaan niin väsynyt kovasta treenistä, että ne tuppaavat jäädä.