Tervehdys!
Olen aloittanut salitreenaamisen noin 2kk sitten. Veljen kanssa ollaan käyty ja tehty G6:sta sovellettuna siten että maastavedot on korvattu jalkaprässillä (syystä että kumpikaan meistä ei osaa sitä oikein tehdä). Veljelläni on aikaisempaa salikokemusta jotain 6-12kk, itselläni 0kk. Meillä on kuitenkin hiukan eri tavoitteet, minä haluan LIHASTA ja lihas kestävyyttä tasaisesti joka puolelle ruumista, kun taas veli haluaa lihas kestävyyttä ja keskittyä lähinnä yläruumiiseen.
Nohh, nyt on viime viikolla alettu tekeen 2-jakoisella velipoikani laatimalla ohjelmalla joka ei vaan jostain syystä itselle tunnu kovinkaan järkevältä.
Olen täällä lueskellut paljon noista 2-jakosista ohjelmista, juttuja ja kysymyksiä, mutta kun tietoo ja näkemyksiä on niin perkeleesti että sitä on lähinnä vaan onnistunut hämmentymään täällä . :D
En halua herätä todellisuuteen 6kk:n päästä toteamaan että tässähän on tehty kaikki päin persettä, eikä tuloksia minkäänlaisia.
Kuinka usein liikkeitä täytyy ruveta vaihtamaan ettei lihakset kerkiä tottuun? Entäs toistomääriä?
Tähän mennessä ollaan tehty tyylillä: vk1. 10-12, vk2. 6-8 , vk.3 4-6 toistoo per sarja.
Tarvisin kipeesti jonkun _hyväksi todetun_ 2-jakoisen treeniohjelman testaukseen, mitä sit mahd. lähtee muokkaamaan jatkossa. tarkat ohjeet, mitkä liikkeet millekkin päiville ja kuinka paljon toistoja per sarja.
Oon ruumiinrakenteeltani mallia laihaläski. 178cm ja 78kg. Tavoitteena on saada sitä LIHASTA ja saada noi kahvat ja maha poies!
Ruokailu näyttää suurinpiirtein tältä:
9-10:00 protsku
11:00 kouluruoka (kasviksia/perunaa,riisiä/kastiksetta yhtä paljon kutakin lautasella)
16-17:00 lämmintä ruokaa (mitä nyt sattuu millonkin oleen)
18:00 protsku
19:00_sali_
jonka jälkeen palautumisjuoma
21:00-23:00 iltapalaa (leipää)
Selkeämmin sitä olis ehkä voinut kirjoittaa, mutta kyllä tosta nyt luulis käsityksen saavan.
Jos joku viittis jeesata suoraan näissä niin olis mahtavaa!