okei haluisin tehä näin ma ti ke to lepo
pe la su jne
en mä nää ainakaan siinä ongelmaa treenata noin jos vaan kunnolla palautuu ja ei vedä failureen liikkeitä hirveesti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
okei haluisin tehä näin ma ti ke to lepo
pe la su jne
en mä nää ainakaan siinä ongelmaa treenata noin jos vaan kunnolla palautuu ja ei vedä failureen liikkeitä hirveesti
mikä fail uree
Mites kun tota dieettiä suositellaan yleensä, kun rasvat on 20% pinnassa.. Mulla on oman veikkauksen mukaan nyt aika lähelle (inbody-mittaus tulossa maaliskuussa, veikkaan että nyt on 16-18%), mutta lihasta ei juurikaan ole lyhyen saliuran takia. Eli mun mielestä olis kyllä parempi syödä vaan maltillisilla plussilla ja kasvattaa sitä lihasta, koska meinaan vieläkin lentää tuulen mukana. Pituus/paino on about 176cm, 70kg.
Kysymys siis on: Kasvaako lihas hyvin, vaikka mentäisiinkin sen 20% yli? Mulle ei tässä vaiheessa kevättä se sixpack ole tärkeä, kunhan saisin hieman lisää massaa ja polttelisin enimmät fläsät pois kesäksi.
Mites kun tota dieettiä suositellaan yleensä, kun rasvat on 20% pinnassa.. Mulla on oman veikkauksen mukaan nyt aika lähelle (inbody-mittaus tulossa maaliskuussa, veikkaan että nyt on 16-18%), mutta lihasta ei juurikaan ole lyhyen saliuran takia. Eli mun mielestä olis kyllä parempi syödä vaan maltillisilla plussilla ja kasvattaa sitä lihasta, koska meinaan vieläkin lentää tuulen mukana. Pituus/paino on about 176cm, 70kg.
Kysymys siis on: Kasvaako lihas hyvin, vaikka mentäisiinkin sen 20% yli? Mulle ei tässä vaiheessa kevättä se sixpack ole tärkeä, kunhan saisin hieman lisää massaa ja polttelisin enimmät fläsät pois kesäksi.
Auttaakseni teidän vastaamista kaivoin vielä treenipäiväkirjan viimeiset tiedot esille :D
Takakyykky 4x6x90
Vinop. Kp 4x10x21
Kapea penkki 4x10x42,5
Hauisk. tanko 4x10x22,5
Kulmas. tanko 4x8x60
Kiitos etukäteen vaivannäöstä.
Joo sitä hainkin kysymyksellä, että jatkanko lihojen hankkimista vai en. Oon noi tutkimukset aiemmin lukenut, ja sen takia ihmettelinkin, että voiko oikeasti jo 20% fläsällä lihaksen ja rasvan kasvun suhde-ero olla huomattava, kun en tosiaan ole mikään syöttöporsas.
Olen alkamassa nyt dieettaamaan, ja mietin onko silloin viisainta salilla tehdä ennemmin pitkiä sarjoja hieman kevyemmillä painoilla?

pitääkö sen ekan sarjan painot olla sellaset että sillä jaksaa just ja just sen 10 toistoo ja stte vähentää niitä painoja aina seuraaville sarjoille.
ps. tiedän että tää oli tyhmä kysymys, mutta kun en tiedä miten kannattais tehdä![]()
Lähde noilla liikkeelle ja katso miltä tuntuu. Maastavetoakin voisi viljellä sinne SJMV:n tilalle välillä. Ylätaljan tilalle leuanvetoa myötäotteella ja lisäpainoilla, kun voimat riittää.
Lisäksi voit katsella foorumilta noita muita yksijakoisia foorumilta malliksi. Arnoldin kultainen kuusikko (G6) ja Starting Strenght (SS)...

Hei.
Ajattelinpa käyttää tätä threadia hyväkseni kysyäkseni vähän neuvoa viisaammilta ja isommilta jannuilta. Eli siis lyhyesti ja ytimekkäästi, jos joku osaisi heittää arvion omasta rasvaprosentistani, ja mitä tehdä seuraavaksi kesäkuntoa varten, jos se on mahdollista. Eli eli, linkki kuvaan tuossa onkin, ikää löytyy tällähetkellä 22v, saliharrastusta takana noin 10kk, paino 64.9 ja pituus 171 cm. Taustalla parin vuoden takainen aika massiivinen painonpudotus (30 kiloa), ja haluaisinkin tietää, että onko järkevämpää nyt vetää rasvat sinne kymmenen prosentin pintaan (jossa ne ei tällä hetkellä todellakaan ole) vai vetää joku parin kuukauden bulkki jonka jälkeen cutata rasvat sinne 10% tienoille? Taitaa vaan mennä aika nälkäkuuriksi tuo dieettaminen näillä mitoilla.
http://imageshack.us/a/img801/3710/kikuli.jpg
Kuva on ennen päivän salia ruokailun jälkeen, ei jännitettynä. Jännitettynä saan vatsasta neljä ylintä palikkaa näkyviin, ja kuvasta ei sitä näy mutta suonet kulkee käsivarsissa ihan olkapäihin asti näkyvissä. Kai nyt sentään alle 20% rasvoissa pyörin?
Kiitoksia jo etukäteen jos joku viitsii valaista.![]()
Helvetin hyvä vastaus... :face:heräääääää.....