Elikä tässä kohta 3 vuotta punttitaustaa takana. Ja no sanotaan samassa muutkin oleelliset asiat, elikä ikä 17v, pituus 189cm, aamupaino 85-86kg
Tarkoitus olisi saada hauikset kasvuun. Eli ajattelin treenailla samalla tavalla kun olen tehnyt olkapäitä, eli 3-4 eri liikettä, 3sarjaa kutakin ja toistot vedetään melko loppuun. Tuolla tavalla sain olkapäät melkoisiksi tykinkuuliksi (tietysti edelleenkin joka toinen olkapäätreeni tehdään samalla tavalla)
Mutta kysyisin sellaista että pitääkö sitten ojentajiakin treenata samalla tyylillä? Eli vaikka 3 eri liikettä ja kaikki tehdään melko loppuun asti? Hauiksiin en ole ollenkaan tyytyväinen (treenin jälkeen mittanauha näyttää 37cm).
Nyt olen pari treeniä vetänyt tuolla raskaalla tyylillä:
-Hauiskääntö tangolla tai taljalla 3x8
-Hauiskääntö kp 3x8
-Keskitetty hauiskääntö 3x8
-Scott hauiskääntö 3x8
Keskitetyn hauiskäännön olen tehnyt joka toinen kerta
Sitten ojentajat olen ottanut toisena päivänä:
-Ojentajaliike taljassa 3x12
-Ranskalainen punnerrus 2x8
Pitäisikö ojentajia rasittaa enemmän? Jotenkin en vain ole koskaan tykännyt niiden treenaamisesta joten niiden treeni jää yleensä melko lyhyeksi..
Pahoittelut sekavasta tekstistä
Tarkoitus olisi saada hauikset kasvuun. Eli ajattelin treenailla samalla tavalla kun olen tehnyt olkapäitä, eli 3-4 eri liikettä, 3sarjaa kutakin ja toistot vedetään melko loppuun. Tuolla tavalla sain olkapäät melkoisiksi tykinkuuliksi (tietysti edelleenkin joka toinen olkapäätreeni tehdään samalla tavalla)
Mutta kysyisin sellaista että pitääkö sitten ojentajiakin treenata samalla tyylillä? Eli vaikka 3 eri liikettä ja kaikki tehdään melko loppuun asti? Hauiksiin en ole ollenkaan tyytyväinen (treenin jälkeen mittanauha näyttää 37cm).
Nyt olen pari treeniä vetänyt tuolla raskaalla tyylillä:
-Hauiskääntö tangolla tai taljalla 3x8
-Hauiskääntö kp 3x8
-Keskitetty hauiskääntö 3x8
-Scott hauiskääntö 3x8
Keskitetyn hauiskäännön olen tehnyt joka toinen kerta
Sitten ojentajat olen ottanut toisena päivänä:
-Ojentajaliike taljassa 3x12
-Ranskalainen punnerrus 2x8
Pitäisikö ojentajia rasittaa enemmän? Jotenkin en vain ole koskaan tykännyt niiden treenaamisesta joten niiden treeni jää yleensä melko lyhyeksi..
Pahoittelut sekavasta tekstistä