Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Minä saan sillä suht helposti 3000 kaloria, että juon joka aterialla pari-kolme lasillista maitoa, eli á 5dl. Ja toinen mahtava kalorinlähde on kananmunat, niitä kun paistaa pannulla vähintään viisi kappaletta, saa jo yli 600 kcal. Sen kyytipojaksi vielä jotain lihaa niin tulee kaloreita ja vieläpä todella helposti.![]()
Luulin että itse olen tuollainne "läpipaskuri" mutta sitte päätin että nostan kalorit 500-900 plussille niin kyllä alko massa nousta. Koko painon nosto nyt on vaan tahdonvoimasta kiinni jos todella tahtoo kehittyä niin ei se syöminen ylitse pääsimätön este ole.Kyllähän sen ymmärtää että joillakii tuo syöminen vaikeeta ja massan kerääminen. On monta sellaista läpipaskuri kaveria itselläkin. Valitettavasti minulla ei tuota ongelmaa ole. Massaa tuntui välillä vähän liiankin hyvin tulevan lisää (ei tosin sitä lihasta...).
Ja jos vielä toistan sen aikasemman postin pointtini: Älä kuuntele pakkista, tee niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä.
Et tainnut lukea edellisiä sivuja? :D

Okei saanko kysyä et miks juuri kultainen kuusikko kuin toi?
Mene jo pois täältä. Montakohan kertaa oot totakin kysyny jo.
Mitä helkuttia? Eiks muka tolla ohjelmalla voi kokeilla?
No tuo jako on aivan perseestä revitty, mutta mun puolesta saat kokeilla... tuu vaikka 3kk päästä kertomaan, että kannattiko.

Luin kyllä, mutta muillekin vaan vinkkinä, siis jos jollakulla on vaikeuksia massaa/kaloreita saada, niin tuossa on pari hyvää keinoa. Saa kai sitä maitoa kuitenkin juoda vaikkei kaikki haluaisikaan :D Eikä ollut siis mitään vittuilua tms jos joku sitä pelkää.![]()

tarvisin ohjelman millä saisin voimaa.