Okei eli jos joku sali konkari jaksais lukee ja vähän neuvoo niin olisin enemmän kun kiitollinen
Eli siis oon 18v jätkä ja lösöilly varmaa viimeset kuus vuotta elämästäni, mutta viime kesän lopusta lähtien rasvaa tullu poltettua yli 7kg lenkkeilemällä. paino tällä hetkellä 78kg ja pituutta 187cm-
lihasmassaa en niinkään omista, eli siis rasvaa vielä löytyy aika helvetisti... nyt kuitenkin haluaisin sitä lihasmassaa sinne ihon alle ja oon alkanu käymään salilla.
Ja nyt kysynkin joltain tietävältä, että miltäköhän mun päivän ruokavalio yms kuulostaa :=()
Eli siis tässä mun salipäivien(ma-to) päivä ohjelma
Aamupala: valio profeel maitorahka, semmonen jossa 19g proheiinia. ja vettä tai mehua
Kouluruoka
Päivällinen: 200g naudan jauhelihaa(10% rasvaa), italiansalaattia 200g ja mehua. ja tässä välissä nappaan Fast protein blockia 30g
Sitten salille ja mulla menee siälä yleensä joku tunti. Yleensä teen 8-12 sarjoja ja 2-3 kertaa. Treenin jälkeen juon Fast Amino Rushia ja siittä puolituntia niin juon Fast recovery feediä.
Iltapalana valio profeel maitorahka ja jotain leipää joskus.
Tää on siis yleensä neljä päivää(maanantai-torstai). ja viikonloppuna lenkkeilen ja poltan rasvaa. Eli siis kuulostaako ihan amatööriltä? mitä sää tekisit toisin? ja neuvoja:D oikeesti en tiädä mistään mitään.