Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro minkä jakoisella kannattais lähtee seuraavaks treenaa. Oon treenannu SS:tä 3kk ja olisi ohjelmanvaihdon aika. Ajattelin 2 tai 4 jakoista, mutta kuulema neljä jakoista ei kannata natuna tehdä?
Sama täällä, Reenattu on kuukausi ja siihen istumalaitteeseen voi laittaa 80 kilon eestä levyjä ja tuntuu että vois lisää laittaa, ja pohkeet ei edes näytä valtavilta.. Johtuuko sitten juoksu ja salibandy harrastuksestaKuinka moni reenaa pohkeita? Millasilla painoilla reenaatte? Siis olen kutakuinkin aloittelija vielä, olen salilla käynyt 4kk, ja tuntuu ettei pohkeille riitä juuri mikään. Latasin tänää levytankoon 80kg (20kg enemmän ku edellisellä kerralla), nappasin niskan taakse ja tein aivan leikiten 5x6. Siis mitä vittua? Monellako kilolla te olette ruvenneet pohkeita tekemään? Olen 65kg 165cm "pitkä" perus jannu. Kuvittelenko vain jotta omistan vahvat pohkeet vai onko kaikkien pohkeet lähtökohtasesti sellaiset että niiden varassa pystyy keikkumaan vaikka olisi kuinka paljon extrapainoa harteilla?
Tekis mieli keskittyä vaan pääliikkeiden progressioon, mutta toisaalta haluan myös tasapainoisen fysiikan.
Mikähän olisi hyvä vaihtoehtoinen liike ylä- ja alataljalle?
Uskaltaako lievässä räkätaudissa tehdä kevyttä aerobista, esim. reipasta kävelyä?
En oo ikinä tehny noin lyhyttä sarjaa pohkeille. Yleensä melkein 15-20 sarjoja, joskus 10-12. Hyvin tuntuis toimineen.