Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi hauista treenatessa sivuolkapäät väsyy ennen hauista? Vtuttaa mennä edes treenaamaan hauista kun tietää ettei voi oikein treenata hauista finitoksi kun sivuolkien pumppi/kipu on niin kova...
Joo - pidän kädet paikallaan, mutta niinku olen itsekin sanonut niin aina voi parantaa. Voisko olla siinä etten päästä olkapäitä kääntymään eteen?
Pitää kokeilla pienemmillä painoilla (tosin väkisinkin tulee jossain vaiheessa sarjaa sopivan pienet painot kun tekee pitkää pudotussarjaa).
Jep just noin oon tehny. Tänään erityisen negat toistot. Ehkä suurimmat sivuolkapumpit tai kivut kuitenkin alataljakäännössä suoralla tai mutkatangolla.Kyynärpäät kiinni kylkiin ja puhtaita hyviä nostoja ilman olkapäiden kääntämisiä ym vartalon käyttöä apuna + hitaat negatiiviset vaiheet. Kokeile
Jep just noin oon tehny. Tänään erityisen negat toistot. Ehkä suurimmat sivuolkapumpit tai kivut kuitenkin alataljakäännössä suoralla tai mutkatangolla.
Eli olkapäät eteen vai takana/paikallaan kuin aikaisemminkin? Pitää pienennellä painoja ja keskittyä tekniikkaan satasella - !Kiitos! jeesistä.
Laitan nyt pikkasen erillaisen neuvon mitä Aki, kun painot ovat vaakatasossa tee siellä pieni pito, noin 1-2s sen jälkeen rauhallinen lasku ilman että viet niitä käsiä kylkiin kiinni koska silloin sieltä häviää jännitys, jätä noin 10 senttiä auki kädet vartalosta. Tärkeintä on että se vartalo ei heijaa niitä painoja vaan olkapäät liikuttaa hallitusti. Kokeile eri tyyleillä ja katso millä saat parhaan tuntumanJep just noin oon tehny. Tänään erityisen negat toistot. Ehkä suurimmat sivuolkapumpit tai kivut kuitenkin alataljakäännössä suoralla tai mutkatangolla.
Eli olkapäät eteen vai takana/paikallaan kuin aikaisemminkin? Pitää pienennellä painoja ja keskittyä tekniikkaan satasella - !Kiitos! jeesistä.
Te, jotka olette ympärivuoden hyvässä ja kireässä kunnossa niin minkälaisen syklittelyn te olette todenneet toimivaksi ja hyväksi?