Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E:en osaa lukea.
Mun ruokavalio:
Aamupalaksi puuroa (tän otan aamulenkin jälkeen)
Sit lounaaks lasagnea/jauhelihakastiketta+spagetti/jauheliharisotto/kanakastike+riisi
välipalaks goodlife protskupatukka/rahka
päivällisenä samaa kuin lounaalla
iltapalaks rahka.
Sit päivällisen jälkeen/ennen lihastreeni himassa tai salilla, ja siel se whey-80 protskujuoma.
Onks toi hyvä? Miten kantsis muuttaa?
Morjens!
täytyis cooperin tulosta parantaa kolmeen tonniin. Tällä hetkellä menee 2600m. Minkälaisella treenillä, intervalleja, mutta minkälaista? Pitäis myös punnerrukset, vatsat ja vauhditon pituus parantaa?
Onko mahdollista ilman mitään lääkärin hoitoja saada palautumaan ankarasta dieetistä johtuvia hormonihäiriöitä. Esimerkiksi hidastunut aineenvaihdunta (Kilpirauhashormonit) ja testosteroni taso aikaisemmalle?
Onko mahdollista ilman mitään lääkärin hoitoja saada palautumaan ankarasta dieetistä johtuvia hormonihäiriöitä. Esimerkiksi hidastunut aineenvaihdunta (Kilpirauhashormonit) ja testosteroni taso aikaisemmalle?
Onhan tossa palikat aikalailla sekaisin, joten helpommalla pääset, kun otat G6 käyttöön.
Sunnuntaina tein ja tiistaina oli vielä perse ja jalat niin kipeenä etten vielä tehnyt kyykkyjä vaan teen niitä tämän päivän treenissä.(Jalat/oikeastaan perse olivat vielä niin kipeät sunnuntain kyykyistä että jätin väliin ne nyt.)
Minä päivänä tuo treeni tehtiin? Lihaskivut eivät kuitenkaan ole syy jättää treenaamista väliin välttämättä.
-Liikkeiden järjestys, miksi aloittaa alataljasta? Miksi ei penkistä? Miksi dippi viimeisenä?Voisitko vielä tarkentaa että mikä tuossa on muka sekaisin? Progressioon olen pyrkinyt painoissa ja treenissä ylipäänsä.
G6:seen en enää palaa, olen tehnnyt sitä jo melkein 6kk viime vuonna.
Sunnuntaina tein ja tiistaina oli vielä perse ja jalat niin kipeenä etten vielä tehnyt kyykkyjä vaan teen niitä tämän päivän treenissä.
Korostan jälleen että jaloissa on lihasta vaikka kavereille jakaa mutta yläkroppaan ja käsivarsiin etenkin pitäisi saada leveyttä lisää.
-ylätalja varattu (viimeksi tein leukoja niin tein välillä ylätaljaa)-Liikkeiden järjestys, miksi aloittaa alataljasta? Miksi ei penkistä? Miksi dippi viimeisenä?
-Isoja massaliikkeitä puuttuu kokonaan
-Suurinosa taljavitkutuksia
-Missä jalat
^Miksi edes kysyä kommentteja yhdestä treenistä, jos se ei kerran ole mikään säännöllisesti noudatettava ohjelma?
Onko liikaa tehdä jalkapäivänä:
Kyykky 4x5-8
Suorin jaloin maastaveto 3x8-12
Prässi 3x12
Reiden koukistaja 3x12-16
Reiden ojentaja 3x12-16
Pohkeet 3x20 ?