Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monesti olen kuullut, että esim. hauiskäännöt leveällä otteella ottaa enemmän vaikkapa hauiksen uloimpaan osaan.Eihän tämä ole totta?Ja nimenomaan hauiksen X osaan (ei johonkin muuhun käden pikkulihakseen).Itse olen ymmärtänyt, että hauiksessa ei ole 3 päätä, toisin niinkuin ojentajassa.
Elikkäs, jos takakyykyssä tulee alaselkä kipeeksi toistojen jälkeen, missä vika? Kipu lähtee juuri siinä puolessa minuutissa pois.
Elikkäs, jos takakyykyssä tulee alaselkä kipeeksi toistojen jälkeen, missä vika? Kipu lähtee juuri siinä puolessa minuutissa pois.
'Taitaa se vähän kipata, eli lisää treeniä vaan? :p
Edit: Mikseihän menny replynä pakkiikselle, vaikka siitä painoin.
Taitaa se vähän kipata, eli lisää treeniä vaan? :p
Edit: Mikseihän menny replynä pakkiikselle, vaikka siitä painoin.
Onko tollanen aiemmin mainittu alaselän lihasten kipeytyminen paha asia jos se ilmenee esimerkiksi juuri kyykyssä? Oletan sen johtuvan siitä että viikkoon tulee 1 kyykkytreeni, 1 mavetreeni ja 1 raaka rivetreeni, joten alaselkä saa kohtuuhittiä niistä.
Monesti olen kuullut, että esim. hauiskäännöt leveällä otteella ottaa enemmän vaikkapa hauiksen uloimpaan osaan.Eihän tämä ole totta?Ja nimenomaan hauiksen X osaan (ei johonkin muuhun käden pikkulihakseen).Itse olen ymmärtänyt, että hauiksessa ei ole 3 päätä, toisin niinkuin ojentajassa.
Dietti menossa ja tulee kestämään vielä noin 8w. Otanko crean mukaan kuviohin ? En ole ennen käyttänyt.
Kukaan ?
Ja vielä sen verran sitten kun plussille siirryn, niin mitkä ovat sellaisia ns puhtaita tapoja saada kalorit täyteen ? Eli helppoa/hyvää kaloria.
Mistä huomaan treenin onnistuneen? Pitäisikö paikat olla heti kipeinä tai tukossa yms. Ja pitäisikö tehdä isoimmilla painoilla plus lyhyemmät palautukset kun ei oiken hiki tule pintaan? Tosin taustalla salibandya ja jalkapalloa 5vuotta-kova yleiskunto
Nyt tuli ehkä joidenkin mielestä tyhmä kysymys, mutta tätähän varten tämä ketju kai on.. 2-jakoista treeni ohjelmaa aloitin tänään tekemään ja huomenna olis sitte treeni 1B, jossa on mave.. mavea en oo ite ennen tehnyt, mutta mitä oon lukenut/kuullut niin tällaselle melko varmasti vielä jonkin verran kasvavalle pojalle ei sitä suositeltaisi, ettei selkää menisi rikkomaan tms.. Eli kysymys kuuluukin, olisiko jotain muuta liikettä jolla saisi samoihin kohtiin rasituksen kuin tuolla mavella/sjmv:lla ?
ei sitä selkää suositella rikottavaksi vaikka ei enää kasvaisikaan...mavee vaan kehiin mutta oikeella tekniikallaNyt tuli ehkä joidenkin mielestä tyhmä kysymys, mutta tätähän varten tämä ketju kai on.. 2-jakoista treeni ohjelmaa aloitin tänään tekemään ja huomenna olis sitte treeni 1B, jossa on mave.. mavea en oo ite ennen tehnyt, mutta mitä oon lukenut/kuullut niin tällaselle melko varmasti vielä jonkin verran kasvavalle pojalle ei sitä suositeltaisi, ettei selkää menisi rikkomaan tms.. Eli kysymys kuuluukin, olisiko jotain muuta liikettä jolla saisi samoihin kohtiin rasituksen kuin tuolla mavella/sjmv:lla ?