Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis vielä semmosta, että milläs voisi maven ja dipin korvata? En tykkää liikkeistä sitten yhtään..
Saako kasvuarpia/raskausarpia jotenkin ehkäistyä?
Saako kasvuarpia/raskausarpia jotenkin ehkäistyä?
Itse teen toisinpäin vedon/kyykyn ja penkin kohdalla. Vedot ja kyykyt itsellä vetää keskikroppaa niin jumii niin haittaa penkkaamista kun ei saa kunnon kaarta etc. Penkkaamisesta en taasen ole löytänyt haittavaikutuksia vetoon tai kyykkyyn.
eli G6 ja viikon välein lepo viikko, hermosto ottaa hittiä kai. en nyt juuri muista termiä mitä käytätte kun treenaa aina itsensä loppuun, penkissä varsinkin. mitä tarkoittaa etten tekisi sarjoja niin loppuun. teen aina 3 sarjaa 8 toistoa. sitä nyt viikon tehnyt ja ensimmäinen toistokin oli hidas koska olen heikko.
Kattelin tossa pakkislaisten omia videoita ja taidan tehä ite kyl penkkiä ihan väärin. Kuuluuko siis selkä olla täysin vieterillä? Itse muistaakseni täältä alottelijoiden osiosta poimisin vain että painon kyllä laitan jaloille, mutta ei se mun hanuri oo penkistä irti kuin max 2 cm. Teenkö ton homman nyt ihan väärin, saa laittaa esim videolinkkiä puhtaaseen selkeään penkkaukseen. Testasin tänään ihan huvikseen sitä nylkytystä penkissä ja enemmän se vain haittasi suoritetta, johtui varmaan juuri siitä että en oo "oikeassa" penkkauskulmassa =)
2. Eipä tuo nyt ihan yksiselitteistä ole, mutta oletkohan nyt jotain käsittänyt väärin? Progressiivinen treenihän tarkoittaa nousujohteistä treeniä esim. siten, että painoja voi nostaa pikkuhiljaa vaikkapa neljän viikon sykleissä. Turha niitä liian kevyitä painoja on heilutella aina.