Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
salilla kuluu yllättävän paljon kaloreita kun lasketaan lämmittelyt mukaan.
Yllättävän vähän. 300 kcal on kuullemma hyvä keskiarvo, johonkin 700kcal saa vetää tyyliin 50 sarjaa.
imo alkulämmittely pitäisi olla kaikilla osa salitreeniä. ja jos se soutu/pyöräily tehdään samalla kertaa kuin penkki tai kyykky niin kyllä se kulutus imo lasketaan yhteen puntin kanssa.Toki tyhmää laskea varsinaisesti jotain soutulaitetta/kuntopyörää salitreeniin, mutta vartissa niillä saa melkein saman verran kulutusta kuin itse treenistä.
Moro, olen 18 vuotias poika, 179cm/74kg. Tässä on nyt viimeisen vuoden aikana tullut lorvailtua ja tuntuu että nyt olisi aika vihdoin aktivoitua. En mielestäni ole erityisen lihava, ennenminkin löysä. Haluaisin eroon pienoisista jenkkakahvoistani ja yleisesti olla kiinteämpi.
Kysymykseni on siis, kun aloitan taas salilla käymisen, kannattaako minun alkaa välittömästi dietata, vai miten kannattaa toimia? Tällä hetkellä syön erittäin huonosti ja epäsäännöllisesti, tyyliin ei aamiaista ja kaksi massiivista ateriaa päivässä. Yleisesti, minkä laisella ruokailulla minun kannattaisi alottaa? Missä vaiheessa laihdun? Haluan todella kovasti kiinteyttä.
Kiitos paljon avusta.
Ammattilaisia koko porukka. 202 on siis painoluokka, eli alle 202 paunaa painavat kaverit (joka tosin muuttuu seuraavaksi kaudeksi 212-sarjaksi). Loput kisaavat sitten avoimessa, eli saavat painaa mitä tahansa yli 202 paunaa.Mitä meinaa kun on kehonrakennuskisoja, niin on se Professional-sarja, tottakai nyt kaikki tietää sen, mutta mikä on tarkkaan ottaen toi 202-sarja?
Selkäkipuja...
Mihinhän tuota kannattas lähteä näyttämään kun on alaselkä alkanut kipuilemaan jumalattomasti? Vihlovaa kipua aivan alaselässä, osittain jo perseen puolella. Alaselkää ei pysty ollenkaan pyöristämään, jo kenkien sitominen sattuu. Kolmisen viikkoa on jo kipua ollut eikä tunnu millään lähtevän vaikka olen alaselkää varonut rasittamasta. Kivut alkoivat mave -päivän jälkeisenä aamuna. Itse treenissä ei tuntunut mitään outoa.
Santahaminan terveysaseman lekuri tarjosi buranaa ja lepoa:jahas:
Selkäkipuja...
Mihinhän tuota kannattas lähteä näyttämään kun on alaselkä alkanut kipuilemaan jumalattomasti? Vihlovaa kipua aivan alaselässä, osittain jo perseen puolella. Alaselkää ei pysty ollenkaan pyöristämään, jo kenkien sitominen sattuu. Kolmisen viikkoa on jo kipua ollut eikä tunnu millään lähtevän vaikka olen alaselkää varonut rasittamasta. Kivut alkoivat mave -päivän jälkeisenä aamuna. Itse treenissä ei tuntunut mitään outoa.
Santahaminan terveysaseman lekuri tarjosi buranaa ja lepoa:jahas: