Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisiko tuohon mielenkiinnosta selkokielistä tarkennusta? Tuo venytys on ollut mulle aina helvettiä kun takareidet (?) eivät vain veny. Vuosien varrella olen huomannut, että joskus keljuillut alaselkä tuntuu voivan paljon paremmin, kun jätän tuon venytyksen pois ohjelmasta ja näin olen sitten tehnyt vastoin kaikkia ohjeita, joita kavereilta sekä liikunnanopettajilta ym. on saatu. Nyt ei taipuisi sormet varpaisiin kuin ne taljalla yhteen vetämällä.
Esim. kyykyissä en sen sijaan ole huomannut minkäänlaisia liikkuvuusongelmia sen enempää syvyyden kuin selän asennon osaltakaan.
h1234, en tiedä ilmaisinko itseni aikaisemmin jotenkin epäselvästi, mutta tuo ei näytä siltä että tehdään lyhyet sarjat aamulla ja pitemmät illalla.
Ei kukaan tietenkään pakota niin tekemään.
Ajavatko esim. Prismasta saatavat FASTin nostovyöt asiansa?

Kannattaa varmaan käydä kysymässä sieltä salilta?
Tai ostaa suoraan painoja myyvästä liikkeestä.

pystyykö treenistä ottamaan silti hyödyn irti tekemällä treenin niillä painoilla millä jaksaa?![]()
kyselisin ns "huonona päivänä treenaamisesta" eli salille mennessä huomaat ettei oikein mikään tahdo onnistua, heikko olo ja rauta ei yksinkertaisesti vain nouse niinkuin pitäisi, niin pystyykö treenistä ottamaan silti hyödyn irti tekemällä treenin niillä painoilla millä jaksaa?![]()
Tuossa kun kyselin tosta kaksi kertaa päivässä treenistä niin mitähän olisitte mieltä tämmöisestä ohjelmasta, jonka tuossa äsken väsäsin?
Ma aamu: Penkki 4x6-8, vinopenkki 3x6-8, ristitalja 3x10-12
Ma ilta: dippi 4x6-8, kapea penkki 3x6-8, ranskalainenpunnerrus 3x10-12
Ti aamu: maastaveto 4x6-8, kulmasoutu 4x6-8, leuat 4x6-8
Ti ilta: leuat 3x 10-12, hauiskääntö tangolla 4x6-8, hauiskääntö "hammer" istuen 3x10-12
To aamu: pystypunnerrus käsipainoilla 4x6-8, niskantakaapunnerrus 3x10-12, viparit sivulle 3x13-15
To ilta: facepull taljassa 3x10-12, jalan nostot tangosta roikkuen 5x10-12, ulkokiertäjät käsipainoilla 4x10-12
Pe aamu: takakyykky 5x6-8, askelkyykky 4x6-8
Pe ilta: takareidet koneessa 4x6-8, pohkeet istuen 3x8-10