eli millaset vehkeet pitäs ostaa, rahaa on kyllä.
Penkki ja hemmetin paljo painoja. Niillä pääsee ainakin alkuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli millaset vehkeet pitäs ostaa, rahaa on kyllä.
Penkki ja hemmetin paljo painoja. Niillä pääsee ainakin alkuun.
Hei,
Ihan ekaks haluisin sanoa että oon ihan uus koko foorumilla, ja en tiedä onko tämä oikea paikka lähettää kysymyksiä.
Elikkäs, oon 15v poika. Puolisen vuotta sitten kattelin itteäni ja totesin että nyt saa karkit ja limut loppua. Painoa läheteny vajaat 10kg,
harmikseni vaan kiinteää vatsaa ei ole tullut, sivu profiilista olen aivan hoikka mutta vatsan alue on hieman "löysä". Juoksen lenkkiä
vähintään 3 kertaa viikossa, yleensä 5km. Lenkin jälkeen teen vatsat ja punnerrukset. Kiinteytyykö vatsani ajallaan kun pituutta kuitenkin
vielä tulee, vai onko jotain mita on jaanyt humioimatta? Vastauksia kaivataan:D
Laita vaan veto perjantaille. Jaloille kyllä riittää tuo kahdesti viikossa kyykkääminen, vedon rasitus vielä siihen päälle.Teen 1-jakoista treeniä ja treenaan jalat kolmella eri liikkeellä, ma takakyykky, ke etukyykky ja pe askelkyykky. Joka toinen ma teen takakyykyn tilalla maastavedon.
Voisiko toimia jos pistäisi maastavedon perjataille ja jättäisi askelkyykyn pois kokonaan, kun en pidä siitä liikkeestä yhtään? Saako jalat tarpeeksi runtua perjantaina pelkässä maastavedossa?
enkä siis ole millään tavalla dieetillä, ...
Hei,
Ihan ekaks haluisin sanoa että oon ihan uus koko foorumilla, ja en tiedä onko tämä oikea paikka lähettää kysymyksiä.
Elikkäs, oon 15v poika. Puolisen vuotta sitten kattelin itteäni ja totesin että nyt saa karkit ja limut loppua. Painoa läheteny vajaat 10kg,
harmikseni vaan kiinteää vatsaa ei ole tullut, sivu profiilista olen aivan hoikka mutta vatsan alue on hieman "löysä". Juoksen lenkkiä
vähintään 3 kertaa viikossa, yleensä 5km. Lenkin jälkeen teen vatsat ja punnerrukset. Kiinteytyykö vatsani ajallaan kun pituutta kuitenkin
vielä tulee, vai onko jotain mita on jaanyt humioimatta? Vastauksia kaivataan:D
Vatsa kiinteytyy siinä samalla kuin muukin kroppa. Laihtumiseen kuitenkin pätee se vanha kunnon syö vähemmän kuin kulutat-systeemi. Tosin jos sulla on pituuskasvu kesken niin en suosittelisi mitään erityisiä dieettejä tekemään, mieluummin vaikka karsii kaikkea turhaa hieman ruokavaliosta ja harrastaa liikuntaa.

Minkä takia toistomääriä kannattaa vaihdella ja kuinka usein?
Tarkoitan ihan vaikka 2kk treenijaksoja. esmes hyppää 8 toiston sarjoista 15-20 toiston sarjoihin.
Kuinka paljon lihasmassa voi muuttua jakson aikana?
Tällainen aloittelijan nolo kysymys: Että mitä tarkoittaa esim. 4-jakoinen tai 2-jakoinen? Kun olen näitä juttuja täältä lukenut mutta en ole vielä tätä merkitystä saanut selville.
Mites uusimmat tutkimukset aspartaamista? Ostin tossa hetki sitte tehosekoittimen ja tullut aika paljo käytettyä. Rahkaa + pensasmustikoita/viinimarjoja/mansikoita ja sitte ku heittää Rainbown makeutusjauhetta ½-1 Ruokalusikan niin tulee paljon paremman makuista.Että onko tästä pidemmän päälle haittaa?
Sitten kun olen dietillä oon lukenut joskus,että jos syö liikaa marjoja,niin sitte varastot tulee täytee ja marjat kerääntyy rasvaksi helposti.Jos ny syön 1-2 kertaa jotai marjaa päiväs rahkan kanssa nii tuleeko ne varastot,mitkä nyt olikaan,täyteen ennen kuin tyhjenevät? Jos nyt saatte tästä selkoa...
Oisko kellään kertoo tosi hyvää venytysliikettä lonkankoukistajille?
Oisko kellään kertoo tosi hyvää venytysliikettä lonkankoukistajille?
On se totta. Ristiselkä kipeytyy aluksi, mutta tottuu nopeasti siihen, että selkää pidetään kaarella.Voiko olla mahdollista, että kun penkkaa oikealla tekniikalla, saattaa tulla ristiselkä kipeäksi ensimmäisten kertojen jälkeen? Näin luin jostain, mutta onko se totta?