Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^riippuu vähän miten teet pystypunnerruksen, seisten tangolla en itse ainakaa nää mitää syytä miksei laskea tankoa alas asti. Nääki on vähän yksilöllisiä juttuja, koklaa tehä alas asti, jos koskee nii älä tee niin vaan jatka entiseen malliin.

Toi ei kerro muusta kuin että teet liian isoilla painoilla. Selkä alkaa taipumaan siinä vaiheessa kun olkapäistä loppuu voimat.Istuen (selkätuella) smithissä taikka vapaalla tangolla. Seisten en ole tehnyt, koska siinä selkä alkaa taipumaan mulla pahasti.
Nyt olis aika alkaa treenaamaan tota inttiä varten (ensi heinäkuussa sinne iloitsemaan). Tällä hetkellä ylipainoa noin 5kg, en muutenkaan ole mikään urheiluhullu. Millasta ohjelmaa suosittelisitte? Tuola autotallissa on sellanen monitoimikone millä pystyy tekemään noita perus liikkeitä (jalkoja,soutua,rinnalle vetoa,rintoja,ojentajia jnejne..) Laittakaas joku mulle ohjelmaa pystyyn! Tarkoitus ei ole siis mikään 'bodaus' vaan lähinnä läskin poltto ja sellainen semi-hyvä lihaskunto
-Kiitos jo etukäteen !
Istuen (selkätuella) smithissä taikka vapaalla tangolla. Seisten en ole tehnyt, koska siinä selkä alkaa taipumaan mulla pahasti.
Mutta kiitoksia kuitenkin. Nyt kun teen voimakautta (isommat painot) niin en uskalla laskea ihan alas asti, mutta voisihan sitä vaikka lämmittelyissä kokeilla![]()
Normisti teet vaan, ei viikossa painot ja voimat surkastu meilkein yhtään.
Toi ei kerro muusta kuin että teet liian isoilla painoilla. Selkä alkaa taipumaan siinä vaiheessa kun olkapäistä loppuu voimat.