Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauanko ylikunnosta palautuminen suunnilleen kestää?(kaveri käski kysyä ylikunnossa on ilmeisesti :D)
Oon nyt 4-jakoisella ollu dietillä pari viikkoa,kannattaisko 2-jakoinen?
Ja Kannattaako epäkkäät tehdä mave vai olkapää päivänä?
4-jakoinen kannattaa. Meneekö pumppiin enemmän olkapää(Minä teen epäkkäät olkapää päivän päätteeksi) vai mavepäivinä![]()
Varmaa aika tapauskohtaista.
trnaja;3026616 begin_of_the_skype_highlighting**************3026616******end_of_the_skype_highlighting sanoi:^ Jos yhtään auttaa niin kaveri on hiihdon sm tasoa ja ojentajat on yläselän kanssa hyvässä kunnossa ja tekee usein jotakin lenkkiä sauvat kädessä ja on sanonut jotakin että se auttaa ojentajiin muistaakseni.
Pullover voisi olla hyvä liike. http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/40443-pullover-leveaen-selaen-salaisuus/

Kysymykseni liittyy niin kulutettuun aiheeseen kuin vatsalihakset aka sixpack.
Millainen on hyvä vatsalihastreeni? (liikkeet, toistomäärät, ym.)
Ja hyviä liikkeitä voimapyörälle?
Tiedän senkin, että jos haluan sixpackin esille niin alan rasvaprosenttia tiputtamaan, joten tätä ei tarvitse mainita. Ja sitä hakua olen käyttänyt, mutta suoria vastauksia en ole löytänyt näihin muutamaan kysymykseen, vaan aina keskustelu on rasvaprosentista. Joten kiitos jo valmiiksi!![]()
Uh, sm-taso on jokusenkin kertaluokan päässä minun sunnuntailenkistä. Mutta tuo pullover on ihan hyvä ajatus, täytyypä kokeilla.
No ei sekään tee nyt mitään 400km hiihtolenkkejä aamuisin ja illalla 500 vatsaa, se tekee ihan juoksulenkkejä, hiihtää, tekee kuntopiiriä ja suojuoksua yms. kerran päivässä tietyn ajan. Sijasta en tiedä mutta sm kisoissa käynyt ja ei oo millään huonollakaan sijalla ollut mitä on mulle kertonut.
Treenaa samalla tavoin kuin treenaisit offillakin. Ja niin suurilla painoilla kuin vain mahdollista.Onko väliä tekeekö pitkiä vai lyhyitä sarjoja dietillä ?
Uskaltaisin väittää, että nuo nugetit ovat samaa tavaraa kuin esim. lihapullat(siis kanapullat), kalapuikot ja lähes kaikki muutkin einesruoat. Lyhyesti sanottuna valmistetaan siis lähes kaikesta mahdollisesta muusta kuin itse eläimen lihasta, tai no on siinä kai pieni osa sitä lihaakin. Joku muu voi vielä tarkentaa, mutta eikös noihin siis survota kaikki aina luista ja nahkoista lähtien?Miksi koneellisesti eroteltu liha on "huonoa", esim. nugetit ? Ravinto arvot ainakin ihan kohallaan, 100 / 17 g p, 10 g r, 7 g h
Nugetit:
Suomalainen broilerinliha, korppujauho (vehnä), suomalainen siipikarjan nahka, suomalainen kalkkunanliha, vesi, rypsiöljy, soijaproteiini, suola (1,2%), mausteet (mm. mustapippuri, curry, paprika, kurkuma), aromi(sitruuna).
Lihapitoisuus 55%. Lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita yhteensä 70%

Joo no mutta vaikka siinä olisikin helvetisti kaikkea epämäärästä niin mikä siitä tekee huonoa ?
En mä ainakaan lihaa syö sen takia että se on lihaa, vaan koska se on hyvää ja hyvät ravintoarvot. (nugetit=hyvää, maksaa 1 € / 200g, hyvät ravintoarvot).
Päivän aikaa tulee litkittyä limpparia n.1litra (sokeritonta) pitäisikö tämä vaihtaa veteen?