Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
soutuun olen tutustunut uutena liikkeenä ja ongelmana on vasemman ojentajan kipuilu
ojentajaan sattuu siis kun kyynärpäät menee oman selän ohi tonne taakse, eli siinä loppu 20cm tossa vedon aikana
tekniikka on tämmöinen http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/CBSeatedRow.html tosin nojaan enempi taaksepäin tossa yläselän ojennus vaiheessa
oisko ehdotuksia mistä saattaa tuo kipu johtua tai miten ehkä parantaa? 15-20 toiston sarjoja ko. liikkeessä että mahdollinen heikko kohta vahvistuisi vai?
:(
Miksi vihanneksia täytyisi syödä/voiko ne korvata millään?
Miten yhden käden leukaa ILMAN TUKEA saisi treenattua. Tänään tein 8 leukaa oikealla kädellä niin, että pidin vasurilla ranteesta kiinni. Haluaisin edes yhden saada vedettyä ilman toisella kädellä auttamista. Lisäpainoykkönen on mulla nyt 120 kiloa (70+50)
Lisäpainoykkönen on mulla nyt 120 kiloa (70+50)
Ite ainakin nautin enemmän raikkaasta salaatista tai vaikkapa höyrytetystä parsakaalista kuin söisi kourallisen kapseleita :DMiksi vihanneksia täytyisi syödä/voiko ne korvata millään?
120 kg?(70+50,onko vyössä toisella puolen 70 ja toisella 50 kg eli epätasapainoa lihaksissa?)
Niin juuri.Normaalissa treenissä vaihtaa tavallisia sarjoja erikoistekniikalla tehtyihin vai miten?
Oletetaan että joku 10 vuotta kehoillut 95-100kg henkilö haluaisi alottaa aerobisen lajin kuten parkourin. Kauanko hänellä menisi sopeutua kyseiseen lajiin?
Vähän liittyy kai tähän parkour aiheeseen. Bodari voi tulla HYVÄKSI maratoonariksi mutta ei toisinpäin eli maratoonarista ei voi tulla HYVÄÄ bodaria. Miksi? Vääntäkää rautalangasta tyhmälle.