Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanotaan, että jalkaprässin treenaaminen ei korreloi kyykkyrautojen kehittymiseen. Voiko aloittelijalle olla siitä kyykkäämsieen hyötyä kun ei jalkojen lihaksisto kovin pätevässä kunnossa vielä ole?
Kummalla tavalla olisi parempi treenata dieetillä: lihat kerran viikkoon vai 2-3 kertaa viikossa ja miksi?
No se, vatsarutistukset painon kanssa on ihan hyvin kans ottanut, pitääpä ruveta testailemaan taas.
Ja voimanpyörästä... 25 toistoa!? Helvetti, eihän mulla mee yhtään :D

Ite oon saanut vatsalihaksiin erottuvuutta voimapyörällä. Jos voimapyöräily on tuttujuttu ja menee jo yli 25 toistoa pistä lisäpainoksi vaikka alkuun 10kg kiekko selkään. Voin kertoa että kyllä tuntuu! Ja voimapyörä tuo myös pito koko keskikroppaan.![]()
Sain viestistäsi sellaisen kuvan, että saat yli 25 toistoa voimapyörällä. Aika vaffoja nää nykynuoret pakkotoistolla. Mikä on salaisuutesi?
Tossa tuli mieleen kun aloittelen voimajakson jälkeen taas vähä bodailee niin toistothan oli 8-12? Ja miten kehityksen tavoittelu? Voimajakson tavoite on lisää voimaa ja rautaa tankoon, mutta bodailun taas lisää lihasta. Pitääkö siis aina tavoitella lisää rautaa tankoon vai mennä tuntumalla?
Normaalisti polviltaan tehden tuo ei ole temppu eikä mikään jos edes jonkinlaiset vatsalihakset on olemassa ja seisten onnistuukin sitten enää tosi harvoilta.
Toisessa keskustelussa synty sanaharkkaa pitääkö selkä olla kaarella penkatessa vai ei. Oisko siitä haittaa jos alkasin tekemään ilman kaarea?
Oisko siitä haittaa jos alkasin tekemään ilman kaarea?
Useimmiten porukat tuskailee kun eivät saa kaarta aikaiseksi,minä mukaanlukien.Toisessa keskustelussa synty sanaharkkaa pitääkö selkä olla kaarella penkatessa vai ei. Oisko siitä haittaa jos alkasin tekemään ilman kaarea?
Toisessa keskustelussa synty sanaharkkaa pitääkö selkä olla kaarella penkatessa vai ei. Oisko siitä haittaa jos alkasin tekemään ilman kaarea?