Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paras liike alaselälle?
Miten aeroobinen treeni sopii bodauksen rinnalle? Miksi missään ei suositella tehdä koko kroppaa kerrallaan? Itsellä ei jää hirveästi aikaa jos aijon käydä ma, ke harkoissa, to, la olisi punttis aikoja. Ei se ainakaan sun lihasten kasvatusta palvele.Miten aeroobinen treeni sopii bodauksen rinnalle?
Tässä nyt kuukausi ollu ongelma yläseläs lapaluun ja selkärangan välissä. Joka kerta kun yritän tehdä perinteistä penkkiä siinä jossain lihaksessa tuntuu kipeetä. Se ei kipeydy missään muussa liikkessä esim. penkkippunnerruksessa käsipainoilla. Eikä tunnu muuten mitenkää mutta pidin viikon tauon penkistä mutta taas tuntui pahalta eikä viitsinyt sarjoja loppuun asti tehdä:(Tosi ärsyttävää kumminkin penkki yksi lempiliikkeistä. Pitääkö vaan pitää joku kuukauden tauko siitä vai mitä?? Luulen että se meni aikoinaan kun venyttelin yläselkää "vetämällä" oikeaa kättä eteenpäin.
Ettei olis Pune huono päivä ollu tai ylikunto iskeny?
Tekeekö suurin osa teistä mavea,jos ette miksi? Montako sarjaa & toistot teette mavea/kannattaa tehdä?,mulla on käsitys ettei 6 yli kannata.
KillWithPower sanoi:Onko remmien tarkoitus se että se työ menee ylätaljassa sit varmasti niihi latseihi? Ite kun koitin ekaa kertaa ni kyllä tuntu isommat raudat liikkuva.
Ja jos alkais säännöllisesti käyttää remmejä ylätaljassa ni voiko ranteet jäädä heikoiksi tai jtn?
Pune sanoi:Veikkaan ekaa, koska tuskimpa salilla käynti 4krt/vk aiheuttaa yli kuntoa. Muuta liikuntaa en harrasta.
Riska sanoi:Tekeekö suurin osa teistä mavea,jos ette miksi? Montako sarjaa & toistot teette mavea/kannattaa tehdä?,mulla on käsitys ettei 6 yli kannata.