Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Se annostus lukee siinä purkin kyljessä(ainakin joka purkissa lukenut mitä itse ostanut). Lukekaa nyt hyvät ihmiset sitä purkkia mitä ostatte :D

Se annostus lukee siinä purkin kyljessä(ainakin joka purkissa lukenut mitä itse ostanut). Lukekaa nyt hyvät ihmiset sitä purkkia mitä ostatte :D

Oon lukenu mut kai sitä ihminen saa varmistella asioita? Ja eniten mietin sitä ettei mun fyysinen kehitys hidastu sen takia.

Mulla on mavea tehtäessä sellainen ongelma, etten tosi huonon liikkuvuuteni takia saa persettä tarpeeksi alas lähtöasennossa, niin että selkäkin siis pysyisi suorana. Ratkaisin pulmani sujauttamalla pari levypainoa tangon alle molempiin päihin, millä tankoa saa kriittiset 5-10 cm korkeammalle. Miten tämä vaikuttaa, tai vaikuttaako?

Ite olen nyt venytelly tässä ohjelmassa treenien jälkeen sellasia 30 sekunnin kevyitä venytyksiä treenin jälkeen ja en oo mitää negatiivista vaikutusta huomannu siihen, että ei olis venytelly. Tosin nuo venytykset on tosi kevyitä.

jep, unohinki mainita, että raskaita venytyksiä ei kannate tehdä puntin jälkeen. Tosiaan on hyvä venytellä puntin jälkeen ja kannatteekin, kevyesti

Moi!

Eli oon 14v ja alottelin salilla käymisen 5kk sitte ja tuloksia on tullut mielestäni ihan hyvin mutta ajattelin testata treeniä kreatiinilla ja ostinkin tänään fastin kreatiinia. Eli eikö annostus mene jotakuinkin näin, alkuun 5pv boosti(20g päivässä) jonka jälkeen alkaa parin kk kuuri jolloin sitä otetaan 5g päivässä ja sitte alotetaa homma alusta? Sitte vielä siitä et eihän sen käyttö vaikuta mitenkään pituuskasvuun ja muutenkaa fyysiseen kehitykseen?

Kiitos etukäteen!

Todennäkösesti pallisi kutistuvat olemattomiin ja muutut aggressiiviseks. Mutta ei mitään vakavampaa satunnaisia rytmihäiriöitä lukuunottamatta. Muistat ottaa vaan pikanitron ennen nukkumaanmenoa niin rittää verta h**vetin nopeasti kasvaviin lihaksiin.

Onko vetävät/työntävät jako parempi kuin se, että tekee vastakkaiset lihakset samana päivänä? Neljästi viikossa 2-jakoisella liikkeellä.

Todennäkösesti pallisi kutistuvat olemattomiin ja muutut aggressiiviseks. Mutta ei mitään vakavampaa satunnaisia rytmihäiriöitä lukuunottamatta. Muistat ottaa vaan pikanitron ennen nukkumaanmenoa niin rittää verta h**vetin nopeasti kasvaviin lihaksiin.

indeed :D

E: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/front-barbell-squat oiskos se sitten tuollain se paras tapa eli ristiote vai onko sillä otteella niin merkitystä?

Painonnostajaote on useimmilla ristiotetta tukevampi eikä pistä olkapäitä niin pahasti mustelmille. Täydellistä hipovaa tekniikkamallia voi katsoa tuosta:
http://www.youtube.com/watch?v=XkK9-mnDAy4

Kiinnitä huomiota siihen, että ote on melko leveä ja tanko lepää vain parin sormen varassa. Se riittää.

Jos kuitenkin et tuohon otteeseen taivu tai ristiote tuntuu itsellesi paremmalta niin anna mennä vain, itse liikkeen kannalta ote on yksi ja sama, kunhan se on riittävän tukeva ettei nosto huonon mene vituiksi tangon huonon asennon tai paikan vuoksi.

Oon lukenu mut kai sitä ihminen saa varmistella asioita? Ja eniten mietin sitä ettei mun fyysinen kehitys hidastu sen takia.

Toki ja kannattaakin. Oletin vain, että se on melko selkeästi sinne rustattu. Ja niinkun todettu ni ei tosiaan vaikuta pituuskasvuihin yms.

Onko aerobisen tekeminen bulkkaamisen aikana kovin suuri synti? Jos punttia tulee nosteltua Ma,Ke,Pe ja jos sunnuntaisin hakkaisi säkkiä semmoiset 20min niin haittaako tämä lihaskasvua millään tavalla?Riittääkö aerobisena päivänä samanlainen syöminen kuin muinakin päivinä + palkkari vai kannattaisiko aerobisena päivänä vetää joku massanlisääjä annos missä on jotain +1000 kcal tjsp?

Eipä sillä aerobisella muuta merkitystä kuin, että energian kulutus kasvaa ja täten pitäisi päivittäistä kalorien saantia lisätä.

Joo, mutta tuntuu vaan aika vaikeelta arvioida ton 20min aerobisen kalorinkulutusta ilman kunnollista sykemittaria. :/ Osaisitko heittää yhtää jotai suuntaa antavaa arvioo?

Back
Ylös Bottom