Eikös ton ekan kuurin jälkeen ollu jonkun näkönen tauko? Tosta kreatiinista voi vähän finnejä pukata, mutta ei se nyt pituuskasvuun vaikuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se annostus lukee siinä purkin kyljessä(ainakin joka purkissa lukenut mitä itse ostanut). Lukekaa nyt hyvät ihmiset sitä purkkia mitä ostatte :D
Oon lukenu mut kai sitä ihminen saa varmistella asioita? Ja eniten mietin sitä ettei mun fyysinen kehitys hidastu sen takia.
Ite olen nyt venytelly tässä ohjelmassa treenien jälkeen sellasia 30 sekunnin kevyitä venytyksiä treenin jälkeen ja en oo mitää negatiivista vaikutusta huomannu siihen, että ei olis venytelly. Tosin nuo venytykset on tosi kevyitä.
Moi!
Eli oon 14v ja alottelin salilla käymisen 5kk sitte ja tuloksia on tullut mielestäni ihan hyvin mutta ajattelin testata treeniä kreatiinilla ja ostinkin tänään fastin kreatiinia. Eli eikö annostus mene jotakuinkin näin, alkuun 5pv boosti(20g päivässä) jonka jälkeen alkaa parin kk kuuri jolloin sitä otetaan 5g päivässä ja sitte alotetaa homma alusta? Sitte vielä siitä et eihän sen käyttö vaikuta mitenkään pituuskasvuun ja muutenkaa fyysiseen kehitykseen?
Kiitos etukäteen!
Onko vetävät/työntävät jako parempi kuin se, että tekee vastakkaiset lihakset samana päivänä? Neljästi viikossa 2-jakoisella liikkeellä.
Todennäkösesti pallisi kutistuvat olemattomiin ja muutut aggressiiviseks. Mutta ei mitään vakavampaa satunnaisia rytmihäiriöitä lukuunottamatta. Muistat ottaa vaan pikanitron ennen nukkumaanmenoa niin rittää verta h**vetin nopeasti kasvaviin lihaksiin.
Suosittelen sulle vetävät/työntävät niin ei tuu epäsuoraa rasitusta niin paljon.
Voiskos joku hieman valaistaa etukyykyn tekniikasta, eli mihen kohtaan tanko pitäisi suunnilleen laittaa jne.?
E: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/front-barbell-squat oiskos se sitten tuollain se paras tapa eli ristiote vai onko sillä otteella niin merkitystä?
Oon lukenu mut kai sitä ihminen saa varmistella asioita? Ja eniten mietin sitä ettei mun fyysinen kehitys hidastu sen takia.