Voisko jotkut alaselän lihakset olla jumissa ja venytys tuntuu ikävästi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko jotkut alaselän lihakset olla jumissa ja venytys tuntuu ikävästi?
kannattaako samalla treenikerralla kun vetää hauikset niin pumpata ojentajatkin? Tähän asti oon vetäny hauiksia 3x viikos 10x3 setillä joten jos vetää joka kerralle ojentajille saman setin nii onko liikaa? Jos on niin mikä olis hyvä vaihtoehto?
Selkä on tosi jumissa, joten päätin mennä roikkumaan hetkeks leuanveto tankoon, sitten ku päästin kropan rennoksi niin alaselkään tuli semmoinen vetävä kipu. Mistä vois johtua?
Eihän mitään välilevyn pullistumaa tms.?

Jos massaa haluat niin ei siinä muukaan auta kuin lihottaa itseään, ts. syömällä enemmän kuin kuluttaa.Mutta nyt olen kriittisessä vaiheessa, koska haluaisin treenata, mutta onko siitä näillä mitoilla mitään hyötyä, ja taas ei viitsisi lihottaakkaan, kun on kesä menoillaan. Miten saisin massaa kerättyä ympärille nopeasti?
Mitäs ne kehonrakentajat sitten tekee?Ja tuskin on mitään mahdollisuutta kerätä massaa ja treenata?
Syömällä vähemmän kuin kulutat = rasvat vähenee kropassa.Miten saan alavatsan näkyviin, kun ei meinaa millään päkki tulla näkyviin?
Kehonrakennus ja lihojen kasvatus on pitkäjänteistä puurtamista, eikä siinä tule onnistumaan kaikki mulle ja heti tyyppiset ihmiset. Ei se paita kuitenkaan viikon jälkeen ala kiristämään, vaikka joka päivä kävis rintaa repimässä, varsinkaan jos paino on kaiken lisäksi noin alhainen kuin sulla.Miten saa rintoja kasvatettua nopeasti, entä kylkilihaksia?
Jos massaa haluat niin ei siinä muukaan auta kuin lihottaa itseään, ts. syömällä enemmän kuin kuluttaa.
Mitäs ne kehonrakentajat sitten tekee?
Syömällä vähemmän kuin kulutat = rasvat vähenee kropassa.
Kehonrakennus ja lihojen kasvatus on pitkäjänteistä puurtamista, eikä siinä tule onnistumaan kaikki mulle ja heti tyyppiset ihmiset. Ei se paita kuitenkaan viikon jälkeen ala kiristämään, vaikka joka päivä kävis rintaa repimässä, varsinkaan jos paino on kaiken lisäksi noin alhainen kuin sulla.
Kiertoliikkeet ottaa hyvin kylkilihaksiin, samoin käsipainolla tehdyt kylkiliikkeet.
Nyt kannattaa vain opetella syömään tuhdimmin, ei se patti muutoin pahemmin suurene. Ruokapuoli kuntoon ja järkevää treeniä, lepoa unohtamatta.

Silloin kannattaakin kaikkea mahdollista liikuntaa välttää jos syöminen on hankalaa. Kaiken lisäksi sun kokoinen jässikkä vaatii aika perhanasti kaloreita, että paino nousee.Juu, no varmasti itsellä se tulee olemaan vaikeeta, kun tulee liikuttua niin paljon, vaikka niin monella muullakin.
Riippuu aika monesta tekijästä, mutta kyllä sun painos on sen verran alakanttiin, ettei dieeteillä kannata päätää vaivata. Perus aerobisella saa hyvin rasvaa palamaan edellyttäen että kulutus on energiansaantia suurempaa.Kauan on mennyt tai paljon on tullut lihotettua, ennen kuin on alottanut polttaa rasvoja? Onko kokemuksia? Ja millä tavalla sitä aletaan yleensä polttamaan?
Niin ja ois mulla yks kysymyskin. Eli voiko 2 jakoista ohjelmaa tehä, niin kun on yläkroppa/jalat jako että Ma ja Ti toistot 8 per sarja ja To ja Pe toistot 6 per sarja ja voiko loppuviikon treenit tehä samoilla painoilla kun alkuviikosta vai hieman raskaammilla kun sarjapituudet hieman lyhenevät?
... ja pitääki
Okei, mutta eli alkuviikosta 8 toiston sarjat loppuviikosta 6 toiston sarjat.. entäs tuo että pidetäänkö loppuviikon treenissä samat raudatt angossa vai enemmän?
Eli alkuviikosta esim kyykky 3x8/90kg ja loppuviikosta vaikka 3x12/80kg?