Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysytäänpä nyt täältäkin
Ajattelin ostaa tällästä: http://www.***************/5/fi/arti...-extreme-500-g
Elikkä jos käytän tätä vaikka 5 viikkoa niin teenkö niin että otan ihan joka aamu 1 annoksen ja aina ennen treeniä 1 annoksen, aamulla otan annoksen vaikka ei ole treeniä (7 kertaa viikossa)?
Siis aloittaisin tämän ottamisen ihan suoraan näin?
Ja kelpaako tämä 15-vuotiaalle (tuossa on kaikkee muuta kun kreatiinia mielestäni)?
tätä on varmaan kysytty jo mutta en löytänyt mitään sivua....
Kuten yleensä paluuliikkeissä vastustetaan painoja, eikä esim penkissä vaan tiputeta tankoo rinnalle. Miten on maastavedon kanssa? Usein näkee tyyliin painojen tiputettavan vain alas ja panostetaan vain nostoon.
Onko 5 sarjaa per lihasryhmä liikaa 2-jakoisessa ohjelmassa?
Tavoitteena mulla olis vetää ens keväänä raakana rinnalle minimissään tuo 100 kiloa
...
?
Ongelmana on se, että olkapäät työntyvät hieman liian voimakkaasti eteenpäin, mikä saa koko ylävartalon painumaan hieman kasaan ja antaa kuvan huonosta ryhdistä. Epäilen, että kyseessä on jonkinlainen lihasepätasapaino. Mutta missä tämä epätasapino voisi olla ja mitä minun olisi tehtävä korjatakseni ongelma?
Ovatko kenties rintalihakset liian vahvat yläselkään verrattuna? Vai olisiko minun panostettava enemmän takaolkapäihin? Vai onko ongelma jossain täysin muualla?
Jos treeniohjelmalla on mitään merkitystä, niin se on itselläni hyvin yksinkertainen: koko keho joka treenissä läpi, kyykky+yksi työntävä liike (penkki/pystypunnerrus) + yksi vetävä liike (mave/kulmasoutu/leuat).
onko tuo kevyt viikko hyvä pitää jos tavoitteena on massan kasvatus? vai auttaako tämä myös siinä? (=
plus antaa myös hermostolle aikaa rauhoittua, koska se jos mikä on kovilla varsinkin, jos usein vedetään sarjat loppuun asti....Auttaa lihaksia vähän palautumaan kolmen tai neljän viikon kovasta treenistä ja pääsee kroppa vähän latautumaan ja treeniteho nousee varmasti
Oletko koittanut vetää high pullia? Siinä kun saa vedellä ilman että joutuu keskittymään saamaan painot rinnalle, niin mielestäni räjähtävyyttä saa kehitettyä tiettyyn pisteeseen paremmin kuin rivellä. Yläasennossa ei ole sitten pitkä matka siihen, että kippaat ranteilla rinnalle ne painot. Toki tekniikoissa on eroja näiden liikkeiden välillä muutenkin kuin rinnalle kippaus.
Selkä on tosi jumissa, joten päätin mennä roikkumaan hetkeks leuanveto tankoon, sitten ku päästin kropan rennoksi niin alaselkään tuli semmoinen vetävä kipu. Mistä vois johtua?
Eihän mitään välilevyn pullistumaa tms.?
onOnkos tuo sillainen pyramidi nyt?
eipä tuosta kai haitaa ole. pääasia että liike menee oikeeseen osoitteeseen.Mulla ainakin väkisin tulee kaari selkään, pieni kaari musta luonnollisempi.