Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on nyt pari kuukautta koskenut polviin enemmän tai vähemmän - välillä saattaa mennä päiviä kun asiaan ei kiinnitä edes huomiota, välillä taas kipuilevat tuntuvammin. Olen siis koko tämän ajan ollut poissa salilta, mutta nyt tosiaan himottaisi palata jo takaisin. Ihmettelen kuitenkin kun kipu ei ole hävinnyt tänä aikana vaikka en ole edes rasittanut jalkoja salilla tai lenkillä. Kivut alkoivat vikoilla kerroilla kun kävin salilla muutama kuukausi sitten mutta olen epäillyt niiden syyksi myös huonoja kenkiä. Olenkin nyt ottanut tänä aikana paljon selvää eri liikkeiden vaikutuksista polviin ja mietin, että uskaltaisko sitä palata nyt suoraan salille vähän tietorikkaampana vaiko olisiko fiksumpaa tehdä ensin ortopedireissu?
Millä porukka yleensä treenaa hartioita/epäkkäitä... aikaseemin kun tein hartia päivänä niin sai tehtyä niillä eri hartia liikeillä kun vei liikkeet vähän pidemmiksi mutta nyt kun selkä päivänä tekee niin en oikeen muita tiiä kun nuo kohoutukset vai onko niihin paljon muita liikeitä millä treenata.... auttakaa tyhmää.
No, mutta kun se napa vetää paljon ja kun sanon paljon niin tarkoitan paljon...tämä siis ok, vaikka kalorimäärät saattavat kohota taivaisiin? Ja vielä, cheattipäivä siis kerran viikossa?
Pystypunnerrus. Niskantakaa punnerruksessa olkapäät kääntyy luonnottomaan kulmaan -> Loukkaantumisriski kasvaa.
Parempi... no, pystypunnerrus etuolkapääliike, niskantaapunnerrus ottaa sivulohkoihinkin hyvin.

Kyllä. Mutta älä niitä nopeita hiilareita kisko mitä palkkarissa vedätPitäiskö lepopäivinäkin pyrkiä syömään samanlailla ku treenipäivinä? Lihaksethan kehittyy levossa joten eikös ravinnonsaanti pitäisi näin ollen turvata vaikkei reenaiskaan?

Pitäiskö lepopäivinäkin pyrkiä syömään samanlailla ku treenipäivinä? Lihaksethan kehittyy levossa joten eikös ravinnonsaanti pitäisi näin ollen turvata vaikkei reenaiskaan?