Jos joku sattuis vielä tietämään vinopenkistä, niin käviskö kattoo tuolta "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" alaforumilta sen vinopenkki threadin, olis siellä yks kysymys minulta.
Anyone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku sattuis vielä tietämään vinopenkistä, niin käviskö kattoo tuolta "tekniikkaneuvoja liikkeisiin" alaforumilta sen vinopenkki threadin, olis siellä yks kysymys minulta.
Jos sarjapainot/ja toistomäärät nousevat (oletan, että bodytyylisesti vedät ja myös suht kovaa) niin kyllä lihaksen pitäisi saada riittävästi rasitusta. Lihakset tottuvat ainakin itselläni noin parissa kolmessa treenikerrassa uuteen likkeeseen jonkä jälkeen ei enää ilmene läheskään niin vahvoja domseja kuin aluksi. Tietysti kannattaa vaihtaa toisto- ja sarjamääriä ja sitä itse liikettäkin, jos on kauan vetänyt ja tuntuu, että tulokset junnaa paikoillaan.Missähän mättää kun sain vielä joulukuussa rintalihakset helläksi penkkipunnerruksesta ja vinopenkistä, mutta nyt ei seuraavana päivänä tunnu yhtään miltään vaikka painot ovat nousseet. Onko lihas tottunut liikaa noihin?:wtf:
Mitäköhän sun mielestä hauiksen ja olkapään välissä sijaitsee?Antakaas joku viisaampi pari liikettä jolla sais tota haukkarin ja olkapään välistä kohta reenattua.
Laita jalkaterien päälle jonkinlainen paino tai työnnä jalkaterät vaikka puolapuun alle. Oletan siis, että olet yrittänyt tehdä istumaannousuja ilman, että jalat ovat tuetut.Mulla onongelma! Olen muutaman viikon nyt käyny salilla. Kaikkia muita ohjelmani liikkeitä jaksan hyvin tehdä ja kohtalaisilla painoilla, mutta vatsalihakset on niin surkeassa kunnossa että ei montaan istumaannousua mene. Onko vinkkejä millä liikkeillä saisin vatsalihakset kuntoon? vai onko vain näin että jos menee kolme liikettä ni teen ne kolme ja kyllä se joskus ajan kanssa menee se neljä? Olen ihan normaalivartaloinen 185 cm 75 kg.. Vituttaa vierestä kattoa kun möhömahaukot vetää hulluna vatsoja..
Hauishan loppuu ennen käsivarren loppua, ja siihen hauiksen ja varsinaisen olkapään väliin mahtuu n5-10cm pitkä alue joka tuppaa kipeytymään varsinkin etunojapunnerruksissa.
Tarkoitat varmaan etuolkapäitä? http://www.exrx.net/Muscles/DeltoidAnterior.htmlHauishan loppuu ennen käsivarren loppua, ja siihen hauiksen ja varsinaisen olkapään väliin mahtuu n5-10cm pitkä alue joka tuppaa kipeytymään varsinkin etunojapunnerruksissa.
8-15 toiston alue on toimiva, kun haetaan massaa.Moro, sellasta kysyisin kun oon kaikkialta lukenu että massa sarjat on suurin piirtein 3x8 ja isoilla painoilla, ja nytte salilla juttelin yhen persenal treinerin kanssa ni kerto että massa sarjat 3x 10-15 ja hallituilla painoilla mahollisimman rauhallisesti ja puhtaasti. Eli mitä mun nyt pitäis totella massaa kun ollaan hakemassa? kiitos.
Paino - kehon rasvan paino = rasvattomat painokilot.Pikainen varmistava kysymys, painan 75kg ( M ), tarvinko siis 150 g proteiinia päivässä? (mitä tarkoittaa proteiinia per rasvaton painokilo?)
8-15 toiston alue on toimiva, kun haetaan massaa.
Paino - kehon rasvan paino = rasvattomat painokilot.
Siis kuulostaako toi 150g proteiinia päivässä 75 kiloiselle suurin piirtein hyvältä määrältä?
Tarkoitat varmaan etuolkapäitä? http://www.exrx.net/Muscles/DeltoidAnterior.html

Juuripa näitä, ja ois kiva saada tietää jos löytys joku reeniliike niille![]()
Onko kyykyn oikea syvyys 90 asteen kulma säären ja reiden välillä vai täytyykö reisi mennä vaakatasoon lattiaa kohden?
Onko kyykyn oikea syvyys 90 asteen kulma säären ja reiden välillä vai täytyykö reisi mennä vaakatasoon lattiaa kohden?
en ole uskaltanu ihan ykköstä ottaa suurimillaan oon vetäny 160kg mut meni selkä tosi kipeeks just sen takii ku se pyöristyy ni oon nyt harjotellu tekniikkaa 100-130kg:llaPaha sanoa, mutta tekniikassa varmasti parantamista. Paljonko painoa tangossa?