Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

miten muuten voi treenata selkälihahsia kotona kun noi leuat ne ei oikeen lähe :D

ihan normaalilla kädet ja jalat ylös menetelmällä jos ei ole tarpeeks rankkaa jotain painoja käsiin/jalkoihin. Jos on käsipainot niin kohautukset ja kulmasoutu ovat hyviä liikkeitä. Kohautuksissa ei ehkä painot kyllä riitä.. :D

Olisko semmone thread iha turha ku tuollahan on että tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen, ni voisko tehä semmosen misä ois vaik et tuloksesi 1kuukauden treenaamisen jälkee? kysyn täälllä ensin, ettei sitten tule sanomista ja turhaa threadia. mielipiteitä!

Olisko semmone thread iha turha ku tuollahan on että tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen, ni voisko tehä semmosen misä ois vaik et tuloksesi 1kuukauden treenaamisen jälkee? kysyn täälllä ensin, ettei sitten tule sanomista ja turhaa threadia. mielipiteitä!

Aika turha imo, koska ei kuukaudessa juuri saavuteta mitään tuloksia, korkeintaan painonnousua.

Aika turha imo, koska ei kuukaudessa juuri saavuteta mitään tuloksia, korkeintaan painonnousua.

Hyvä että tuli vastaus! No entä semmone 2-4kk treenaamisen jälkeen? tän jälkee ei tuu enää kysymyksii =)

Meinaatte mua varmaa iha tyhmäks, mut on se järkeväpää tääl kysyy ku laittaa heti uus thread tonne ja sit se onki iha turhaaa :D

Hyvä että tuli vastaus! No entä semmone 2-4kk treenaamisen jälkeen? tän jälkee ei tuu enää kysymyksii =)

Meinaatte mua varmaa iha tyhmäks, mut on se järkeväpää tääl kysyy ku laittaa heti uus thread tonne ja sit se onki iha turhaaa :D

Treenaat ja syöt nyt kuule vaan fiksusti ja katot ite, milloin niitä tuloksia rupeaa tulemaan. Älä tee asioista liian vaikeita.

MORO! Mul on tommone treeniohjelma mut sit mul on yks onkelma. miten mun pitäis syyä ku ton lisäks (teen tota 3kertaa viikossa) mulla on 2jalkapallotreenit/3salibandytreenit viikossa ja viikonloppuna melkee aina nyt turnaus.

Nii eli mites tota nyt sitte sanomaa? miten mun pitäis nyt syödä? :wall:

Hauiskääntö: Toistot: 3x13
penkkipunnerrus Toistot:3x13
Ranskalainen punnerrus toistot: 3x13
olkapäät Toistot:3x13
pystypunnerrus Toistot:3x13
Vatsalihakset toistot:3x20
pistoolikyykky toistot: 3x4
kulmasoutu toistot: 3x13

tehkää mulle uus treeni ohjelma salille ku toi vanha vähä kusi. aattelin tollasta 3-jakoista. selkää en oikein pysty tekemään koska oon viellä kasvavassa iässä. käyn salilla norm. 3x viikossa. =)

tehkää mulle uus treeni ohjelma salille ku toi vanha vähä kusi. aattelin tollasta 3-jakoista. selkää en oikein pysty tekemään koska oon viellä kasvavassa iässä. käyn salilla norm. 3x viikossa. =)

Miten kasvuiässä oleminen vaikuttaa selän treenaamiseen? Tarkoitat vissiin ettei jotain mavea tai vastaavaa halua tehdä? Vaikka se turha pelko onkin jos opettelet liikkeet oikein. Eikä kukaan ala sulle mitään ohjelmia tyhjästä väsäämään ku täältä löytyy valmiita pilvin pimein niille tarkoitetuista threadeista. Suosittelen 1-jakoisella lähtemään liikenteeseen.

Treenatkaa mun puolesta ja syöttäkää. Meneppäs vaikka Aloittelijoiden ohjelmat- osioon ja sieltä löydät miljoona 3-jakoista ohjelmaa. Ja mitä tuohon seläntreenaamiseen tulee, niin johan 12-vuotiaat tytötkin treenaa selkää. C`moon!

MORO! Mul on tommone treeniohjelma mut sit mul on yks onkelma. miten mun pitäis syyä ku ton lisäks (teen tota 3kertaa viikossa) mulla on 2jalkapallotreenit/3salibandytreenit viikossa ja viikonloppuna melkee aina nyt turnaus.

Nii eli mites tota nyt sitte sanomaa? miten mun pitäis nyt syödä? :wall:

Hauiskääntö: Toistot: 3x13
penkkipunnerrus Toistot:3x13
Ranskalainen punnerrus toistot: 3x13
olkapäät Toistot:3x13
pystypunnerrus Toistot:3x13
Vatsalihakset toistot:3x20
pistoolikyykky toistot: 3x4
kulmasoutu toistot: 3x13

Vastauksia..

Kuinka nopeasti tuo kreatiini vaikuttaa? Otin eilen ekat lusikalliset sitä, 2 teelusikallista. Ja tänään oon ottanut yhden teelusikallisen. Vielä olis tarkotus ottaa kerran ja sitten huomenna seuraavaksi taas. Eli 2 kertaa päivässä.

tällainen kysymys rintalihaksen kehittämiseen...
elikkä mitkä liikkeet vaikuttavat parhaiten rintalihaksen keskiosaan? nyt tuntuu siltä että jää sellainen kuoppa tuohon keskelle
liikepankkiin on kuulunut vinop, penkki,ristitalja (ja joskus flyes)

Vinopenkki tk, kp, smith, vipuvarsivinopenkki
Tasapenkki tk kp
Alavino, tk, kp, smith, vipuvarsialavinopenkki
Ristikkäistalja, pecdeck ja kp levitykset

Noilla niitä on isompiakin rintalihoja rakennettu. Tarpeeksi kun punnertaa ja levittelee, niin kyllä ne siitä kasvaa sen mitä on kasvaakseen.

tällainen kysymys rintalihaksen kehittämiseen...
elikkä mitkä liikkeet vaikuttavat parhaiten rintalihaksen keskiosaan? nyt tuntuu siltä että jää sellainen kuoppa tuohon keskelle
liikepankkiin on kuulunut vinop, penkki,ristitalja (ja joskus flyes)

helpkiits

jojjoo oon 17v poika, ja salilla kiinostas alkaa käymää. käyn jo pari kertaa viikosa säbä reeneisä, mutta on maha aika iso ja muutenki ylimäärästä läskiä paikoisa.. voittekos kertoa minkälainen ohjelma olis hyvä treenaan kaikkia (ehkä vois painottua rinta/vatsa lihaksii jos mahollista) paikkoja.. entä miten syyä? makeiset pois ja saalaatttia lautaselle

<----- heleveti jos vaa tääl vastailette ku heleveti vaikee mennä muualle ku joku ädmini tulee valittaa spannauksesta HUOH

jojjoo oon 17v poika, ja salilla kiinostas alkaa käymää. käyn jo pari kertaa viikosa säbä reeneisä, mutta on maha aika iso ja muutenki ylimäärästä läskiä paikoisa.. voittekos kertoa minkälainen ohjelma olis hyvä treenaan kaikkia (ehkä vois painottua rinta/vatsa lihaksii jos mahollista) paikkoja.. entä miten syyä? makeiset pois ja saalaatttia lautaselle

<----- heleveti jos vaa tääl vastailette ku heleveti vaikee mennä muualle ku joku ädmini tulee valittaa spannauksesta HUOH

aloittelijoiden osiosta löytyy matskua.
mm. reeniohjelmat ja ruokavalio

Back
Ylös Bottom