Deleted member 70276
Tehdäänkö penkki käsipainoilla ihan samalla periaatteella kuin tangolla eli onko liikerata sama?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten muuten voi treenata selkälihahsia kotona kun noi leuat ne ei oikeen lähe :D
Tehdäänkö penkki käsipainoilla ihan samalla periaatteella kuin tangolla eli onko liikerata sama?
Olisko semmone thread iha turha ku tuollahan on että tuloksesi 6kk treenaamisen jälkeen, ni voisko tehä semmosen misä ois vaik et tuloksesi 1kuukauden treenaamisen jälkee? kysyn täälllä ensin, ettei sitten tule sanomista ja turhaa threadia. mielipiteitä!
Aika turha imo, koska ei kuukaudessa juuri saavuteta mitään tuloksia, korkeintaan painonnousua.
Hyvä että tuli vastaus! No entä semmone 2-4kk treenaamisen jälkeen? tän jälkee ei tuu enää kysymyksii =)
Meinaatte mua varmaa iha tyhmäks, mut on se järkeväpää tääl kysyy ku laittaa heti uus thread tonne ja sit se onki iha turhaaa :D
tehkää mulle uus treeni ohjelma salille ku toi vanha vähä kusi. aattelin tollasta 3-jakoista. selkää en oikein pysty tekemään koska oon viellä kasvavassa iässä. käyn salilla norm. 3x viikossa. =)
tehkää mulle uus treeni ohjelma salille ku toi vanha vähä kusi. aattelin tollasta 3-jakoista. selkää en oikein pysty tekemään koska oon viellä kasvavassa iässä. käyn salilla norm. 3x viikossa. =)
MORO! Mul on tommone treeniohjelma mut sit mul on yks onkelma. miten mun pitäis syyä ku ton lisäks (teen tota 3kertaa viikossa) mulla on 2jalkapallotreenit/3salibandytreenit viikossa ja viikonloppuna melkee aina nyt turnaus.
Nii eli mites tota nyt sitte sanomaa? miten mun pitäis nyt syödä? :wall:
Hauiskääntö: Toistot: 3x13
penkkipunnerrus Toistot:3x13
Ranskalainen punnerrus toistot: 3x13
olkapäät Toistot:3x13
pystypunnerrus Toistot:3x13
Vatsalihakset toistot:3x20
pistoolikyykky toistot: 3x4
kulmasoutu toistot: 3x13
jojjoo oon 17v poika, ja salilla kiinostas alkaa käymää. käyn jo pari kertaa viikosa säbä reeneisä, mutta on maha aika iso ja muutenki ylimäärästä läskiä paikoisa.. voittekos kertoa minkälainen ohjelma olis hyvä treenaan kaikkia (ehkä vois painottua rinta/vatsa lihaksii jos mahollista) paikkoja.. entä miten syyä? makeiset pois ja saalaatttia lautaselle
<----- heleveti jos vaa tääl vastailette ku heleveti vaikee mennä muualle ku joku ädmini tulee valittaa spannauksesta HUOH