Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
millanen sun kädet+olat päivä on?
oloen 17v jätkä.Minulla on iso perse!Miten siitä eroon?Vinkkejä diettiin ja treeniin
Teethä tarpeeks raskailla, jotta ne viimeset toistot on ihan helvettiä? Muutoin toi näyttää kyllä iha hyvältä.
Tietysti jos et saa tuntumaan olkapäissä niin kannattanee kokeilla vaikka etukäteisväsytystä.

Oon 18v jamppa joka alkanu nyt käymää salilla 2 kertaa viikossa, pituutta on 180cm ja painoa 64kg, eli hintelä kroppa, rasvaprosentti 13% luokkaa. Tarkotuksena ois nyt vähän lihaskuntoa, voimaa ja massaa parantaa ennen armeijaan menoa, ja ihan muutenkin. Täs ois pari kysymystä fiksummille vastattavaks.
-1. 2 kertaa viikossa(ti ja to) käyn salilla, jaottelen ne sillee et tiistaina jalat ja pari vatsalihasliikettä ja torstaina ylävartalo ja eri vatsalihasliikkeitä ku tiistaina, Kuulostaako fiksulle? jonkulaista päiväkirjaa painoista meinaan alkaa pitää että tietää että mis mennään.
-2.Suosittelisitteko mulle jotain palautusjuomaa treenin jälkeen, vai meneekö alussa iha pelkällä iltapalalla sitte salin jälkee. Painoa tartteis saada enemmän (+70kg ois tavote), koitan syödä enemmän ja terveellisemmin, proteiinin määrää tarvii varmaan nostaa ruokavalioon. Raejuusto ja tonnikala menee hyvin alas.
-3. Massaa ja voimaa lähinnä tavoittelen, eli onko toistot luokkaa 3-8? ja sarjoja 3? vai meneekö ihan harhaan? Tälläst kukkakeppii tarvi kiinteyttää enää ollenkaa :D
Olisiko tuo UFS R3 jota tuossa mainostetaan joka on tarjouksessa niin hyvä palautusjuoma aloittelijalle voimaa hankkivalle?
Eli tuollainen ohjelma. Onko millaista eroa tekeekö leuat vasta vai myötäotteella? Leukoja on kolminkertainen sarja, ja olen pyrkinyt vetämään leuat 8x3 120 sekunnin palautuksella.
Sitten kysymys tuosta jalkakyykystä. Menetänkö jotain olennaista jos teen takakyykyn smithissä? Näin se ainakin on tekniikan kannalta helpompaa ollut, mutta vastailkaapas viisaammat : )
Eli kysytäänpäs vaikka täällä. Elikkäs kuukausi aktiivisempaa saliharrastusta nytten takana : ) Olen käyttänyt golden six-ohjelmaa jota on täälläkin näytetty ylistettävän ; )
Kyykky
Penkki
Niskan takaa punnerrus
Leuat
Hauiskääntö
Istumaannousut
Eli tuollainen ohjelma. Onko millaista eroa tekeekö leuat vasta vai myötäotteella? Leukoja on kolminkertainen sarja, ja olen pyrkinyt vetämään leuat 8x3 120 sekunnin palautuksella.
Sitten kysymys tuosta jalkakyykystä. Menetänkö jotain olennaista jos teen takakyykyn smithissä? Näin se ainakin on tekniikan kannalta helpompaa ollut, mutta vastailkaapas viisaammat : )
vastatkaa nyt joku kun aiempaan viestiin ei vastattu eli siis minkälainen sarja ja toistomäärä takaavat maksimaalisen voiman lisäyksen????
vastatkaa nyt joku kun aiempaan viestiin ei vastattu eli siis minkälainen sarja ja toistomäärä takaavat maksimaalisen voiman lisäyksen????