Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Mäkin teen rintaa ja olkapäitä samana päivänä, että en nää siinä mitään syytä miksi ei voisi tehdä pystypunnerrusta ja vinopenkkiä samana päivänä kunhan tekee vinopenkin ensin :DJos haluaa olkapäihin näyttävyyttä niin onko silloin oikea liike pystypunnerrus? Jos on niin onko järkeä tehdä sekä pystypunnerrusta että vinopenkkiä samana päivänä? (treenaan rintaa ja olkapäitä samana päivänä)
Voisiko joku vähän selventää mikä vehje on ''latsikone''. Joku kuva tai videokin olis ihan jees. Kiitoksia.
Täysin normaalia.Oon tehny vähän penkkiä smithissä ja tänään kokeilin ihan tavallista penkkiä. Tanko ei millään pysynyt tasapainossa ja heilu sinne tänne. Onko tämä ihan normaalia että aloittelialla käy näin? Vaatiiko tämä vain harjoitusta. vai teenkö jotain väärin?
Kyllä. Mäkin teen rintaa ja olkapäitä samana päivänä, että en nää siinä mitään syytä miksi ei voisi tehdä pystypunnerrusta ja vinopenkkiä samana päivänä kunhan tekee vinopenkin ensin :D
Olen päättänyt kokeilla yksijakoista ohjelmaa nyt 2-3 kk ja oon tutustunut mm. G6:seen. Onko järkevä vaihtoehto yksijakoiseksi sillä muutoksella että vaihtelee mavea ja istumaannousua joka toinen kerta että saataisiin selkäänkin jonkin asteista treeniä. Lisäksi vielä tällainen että onko yksijakoisen jälkeen kuinka vaikeaa vaihtaa nelijakoiseen ohjelmaan, joka nykyiseen viikkoaikatauluuni ei kyllä sovi koska jäisi muuten tasan nolla päivää levolle. Hjälp?
Sulla ei ole tukilihakset kehittynyt. Just ton takia kannattaisi suosia niitä vapaita painoja.Oon tehny vähän penkkiä smithissä ja tänään kokeilin ihan tavallista penkkiä. Tanko ei millään pysynyt tasapainossa ja heilu sinne tänne. Onko tämä ihan normaalia että aloittelialla käy näin? Vaatiiko tämä vain harjoitusta. vai teenkö jotain väärin?
Aika rankkahan tuo G6 on jo sellaisenaan, mutta jos uskot jaksavasi maveakin tehdä niin siitä vaan. Kyllähän kyykkykin käy alaselkään ja takareisiinkin, eli ei ne mavet ihan välttämättömyyksiä ole. Kannattaa kokeilla miten voimat riittää tuolla ohjelmalla, onhan siinä sitten hauiskäännöt ja istumaannousut jotka voi karsia, jos tuntuu että treeni venyy liian pitkäksi ja raskaaksi.