Siinä kohtaa, jos reisi on leveimmillään?Mistä kohtaa reidenympärys mitataan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä kohtaa, jos reisi on leveimmillään?Mistä kohtaa reidenympärys mitataan?
Sellanen kysymys olis, että lasketaanko tuo oma paino mukaan kyykkytulosta ilmottaessa? Varmaan kuuluu jonnekkin tyhmien kysymysten osioon, mutta en tosiaankaan tiedä. :<
Sellanen kysymys olis, että lasketaanko tuo oma paino mukaan kyykkytulosta ilmottaessa? Varmaan kuuluu jonnekkin tyhmien kysymysten osioon, mutta en tosiaankaan tiedä. :<
aight kiitti vastauksista.=) ku en vaa kehtaa tehä kyykkyjä salilla ku oon nii laiha ja teen tangolla ilman painoja ja jotkut nauranukki mulle siellä :<
Muista S Y Ö D Ä niin kyllä se kyykky tulos nopsaa nousee sinne 50kg.aight kiitti vastauksista.=) ku en vaa kehtaa tehä kyykkyjä salilla ku oon nii laiha ja teen tangolla ilman painoja ja jotkut nauranukki mulle siellä :<

Missä ja miten voi mitata rasvaprosenttinsa?
Jee, huomasin just, että se on paras tapa, ihan ku hiekkaa yrität sekottaa.:(Ite pistän kielen päälle ja mahdollisimman nopeasti lasilline nestettä päälle.
Miten te sekotatte kreaa ?
Pistin kreaa läpimään veteen, sekotellu tovin lusikalla, annan 10sek olla ja pirun krea taas tuolla mukin pohjalla. -.-
Tai on se vähentyny, saa vissii ihan perkeleesti sekottaa että liukenee ?
Ensin rinta, sitten haukka. kannattaa tosin tehdä muutakin kuin penkkiä ja hauista :hyvä:Hmm nyt tulee vähänkysymys: kannattaako esim. rinta/hauis päivänä liikkeet vetää peräkkäin että ensiksi rinnat ja sitten hauikset vai vuorotellen? Olis kiva tietää kuinka perseellee sitä tässä puol vuotta noita jaotteluita vedetty..
Ensin rinta, sitten haukka. kannattaa tosin tehdä muutakin kuin penkkiä ja hauista :hyvä:
Joo siis 4-jakosta ollaan vedetty, RHP ei vaan oo meiän juttu :D juu kiitoksia vastauksistaEnsin rinta, sitten haukka. kannattaa tosin tehdä muutakin kuin penkkiä ja hauista :hyvä:

Tänään on useampi kysymys
Kolmas kysymys koskee treeniohjelmaani. Tällä hetkellä työntävien lihasten päivä näyttää seuraavalta
Penkkipunnerrus 3x6-8
Vinopenkki 2x8-12
Kyykky 3x6-8
Reisiojennus 2x12-15
Pystypunnerrus 2x8-12
Viparit sivuille 2x8-12
Ojentajat taljassa 2x8-12
+Vatsat palautumisen mukaan
Olkapäät ottavat tässä nyt liikaa rasitusta, etenkin etuolat (Joskus teen ojentajapunnerruksen tilalla dipin). Ajattelin muokata ohjelmaani niin, että jättäisin pystypunnerruksen pois ja lisäisin yhden sarjan vipunostoihin. Onko tolkkua?