Terve, nyt on käynyt kroppa sen verran heikoksi että ajattelin ryhtyä punttaamaan uudestaan, viimeksi kävin salilla noin 4 vuotta sitten 15-vuotiaana, ja painoin jotakuinkin 65kg ja olin/olen 170cm pitkä, nyt paino tippunut 10kiloa vaikka en ole oikeastaan muuta tehnyt kuin istunut. Muistelisin nostaneeni silloin kun kaikki oli huumassa penkkiin, niin siitä noin 75kg ylös. Nyt kävin kaverin kotipunttiksella kuukausi sitten ja sain kädet täristen noin 40kiloa ylös. Nyt pari viikkoa olen tehnyt kotona tämmöistä joka päivä: 4x20 punnerrus, 4x20 vatsat, 4x30 hauiskääntö (4kilon painoilla
), 4x10 kapea punnerrus, 4x20 kyykky (ilman painoja)
Kysymys, onko tuosta mitään hyötyä? Ajattelin vähän treenata ennen kuin mihinkään salille menen. Massaa pitäisi ainakin tuo 10-15kiloa saada lisää, joten mitä aineita suosittelisitte? Mitä muuttaisitte tuosta minun kotiohjelmasta / lisäisitte siihen? Jonkun ohjelman voin tuolta sitten ottaa kun salille uskaltaudun parin viikon sisällä tai voitte tietysti tässäkin antaa.
Kiitos etukäteen!
), 4x10 kapea punnerrus, 4x20 kyykky (ilman painoja)Kysymys, onko tuosta mitään hyötyä? Ajattelin vähän treenata ennen kuin mihinkään salille menen. Massaa pitäisi ainakin tuo 10-15kiloa saada lisää, joten mitä aineita suosittelisitte? Mitä muuttaisitte tuosta minun kotiohjelmasta / lisäisitte siihen? Jonkun ohjelman voin tuolta sitten ottaa kun salille uskaltaudun parin viikon sisällä tai voitte tietysti tässäkin antaa.
Kiitos etukäteen!