Niin tuo mun keksimä jako ei ole hyvä?Ei tuo kyllä hyvä jako ole missään nimessä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 tuolta vaikka joku valmis ohjelma ja sillä jauhamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tuo mun keksimä jako ei ole hyvä?Ei tuo kyllä hyvä jako ole missään nimessä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 tuolta vaikka joku valmis ohjelma ja sillä jauhamaan.
Ei tuo kyllä hyvä jako ole missään nimessä.
Piti ottaa tossa kuvat tonne yhteen aiheeseen mut huomasin taas, että en oo muuttunu yhtään minnekkään 6kk sitten. Alotin siis 6kk sitten. Huohuoh, olisko järkevämpää lopettaa salillakäynti ja parantaa käsi ja alottaa sitten uudestaan. Nyt en siis pysty tekemään selkää leventäviä liikkeitä. Tai sitten on toinen vaihtoehto, että treenaan normisti, mutta en treenaa selkää ollenkaan.
Onkos miten pitkä treenihistoria? Montako kertaa viikossa salilla?
Mä suosittelisin, että sekoitat herasta (UFS Whey pakkiksen storessa) ja maltosta (UFS Malto) palautusjuoman jonka vedät treenin jälkeen. Se, kuinka suuret määrät "mömmöjä" laitat yhteen annokseen on sun oman harkintakyvyn varassa. Jotkut suosittelee 1 osa heraa ja 1 maltoa (1 osa voi olla esim. 1 dl), toiset 1:2, kokeile mikä suhde ja mikä määrä sopii sulle parhaiten. Noi UFS:n maustamattomat menee alas kyllä ihan sellaisenaan, voit maustaa esim. kaakaolla tms.
Muita lisäravinteita et välttämättä tarvitse lainkaan. Keskity syömään kunnon ruokaa tarpeeksi usein.
Vitamiinivalmisteita on olemassa vaikka kuinka montaa erilaista, toi on varmasti ihan hyvä, mutta muista vetää myös kasviksia ym. rehua, niissä on ihan kivasti vitamiineja.
Ensi kerralla voisit laittaa lisäravinnekysymykset tuonne ravintopuolelle. ;)

Kerros tarkemmin ittestäs. Onko sulla noussut painot tai paino?
Okei, asia tuli selväksi. Ilmeisesti kyseessä on sitten jotain tohon kisailuun liittyviä juttuja jos tulee jotain kisoja tai muuta lähiaikoina. Jatkan siis itse vastedes ihan normaalisti eteenpäin enkä väännä naama punaisena lihaksia tukkoon.Paikkoja ei kannata vetää tukkoon tuollaisella treenillä jos tarkoitus on treenata vielä seuraavilla viikoilla ja yhä kasvavalla rasituksella. Jos taas on tulossa tauko tai kevennys, niin sitten voi kyllä ihan hyvin vetää sellaisen balls-to-the-walls treenin, missä kaikki sarjat viedään ihan loppuun asti ja vielä pakkotoistoja päälle.
Ei tuossa sarjojen varastoon jättämisessä mun mielestä ole mitään sen mystisempää taustalla kuin se, että se mahdollistaa pidempään kestävän (siis viikko ja kuukausitasolla) ja säännöllisen treenin kovilla raudoilla. Tällöin kumulatiivinen kokonaisrautamäärä tulee todennäköisesti suuremmaksi kuin jos muutaman viikon ajan vedettäisiin hirveitä, loppuun asti puserrettuja treenejä ja sitten lepäiltäisiin pari viikkoa. Jos tuohon jälkimmäiseen pystyy ilman pidempiä taukoja ja se tuottaa tulosta ilman loukkaantumisia, niin se on silloin tietenkin parempi vaihtoehto.
@pateeeh
Joo no oot sä nyt sit jonkinlaista kehitystä saanut. Toisaalta sarjapainojen kasvu voi olla ihan vain pien parannus hermotuksessa + parempi tekniikka. Kulmiksessa esim. puolessa vuodessa aika pieni nousu sarjapainoissa. Kuitenkin aloittelija olet. Kehityksen voisi siis olettaa olevan parempaakin, jos hommat hoitaa kunnolla. En kyllä pelkän pituuskasvun piikkiin laittais 13 kiloa puolessa vuodessa.
@Von Nieminen
ei ole haittaa, ellet ole aliravittu. Myös väärin tehdyt, selkää väärällä tavalla rasittavat liikkeet, saattaavat mahdollisesti tehdä damagea pituuskasvuun.
Edit. tosiaan se pitää vielä sanoa, että painonnostajilla nivelpinnat kuluvat huomattavasti suuremmissa määrin teppo toppahousuihin verrattuna. Mutta tämäkin vain pitemmällä tähtäimellä.
Niin tuo mun keksimä jako ei ole hyvä?
Perus simppelin 1-jakoisen tais toi häiskä neuvoa dimitrille. Eli ihan hyvän jaon. (vrt. esim. starting strength)

mites usein noita väliviikkoja kannataa pitää ? vastatkaa viisaammat :D
mites usein noita väliviikkoja kannataa pitää ? vastatkaa viisaammat :D