% maximista hitto ku ei muista laittaa kaikkee samaan viestii :D ja tosiaa toi olis kuulunu varmaa tonne alottelijoide treeniohjelmat osioo mut pistin ny tänne ku tänne ruvennu kirjottaa ja kertonu tarinani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän siitä hyötyy, että treenin jälkeen syö kiinteää ruokaa kuin että on syömättä kokonaan ja pitkittää kataboliaa. Eli kyllä sitä ruokaa täytyy saada napaan.
Toisaalta treenin jälkeen kiinteä ruoka ei välttämättä maitakaan tai voi jopa tulla takaisin ulos. Jos tällaiseen on taipumusta, ni sit voi olla paikallaan, että odottelee vähän tai sit hankkii vain sen palkkarin, mikä on kaikista yksinkertaisin ja kätevin tapa.
Mutta aika marginaalisia juttuja, jos verrataan suurempiin tekijöihin... pääasia että saa sitä ruokaa tarpeeksi ja järkevän viiveen päästä treenistä. Kenenkään kehitys ei dramaattisesti siitä kärsi, jos ruokailu onkin puolen tunnin päästä treenistä tai vähän kauemminkin.
Olis kolmen viikon päästä 2000km testi. Hyödyttäiskö jotain jos nyt joka päivä juoksen 2000km niin hyvin kuin pystyn?

MITÄH! Mä kun vain pääsen korkeintaan 200km päivässä, ja senkin autolla. :whip:Itse ottaisin mielummin 2x2000km jokapäivä. Viikonloppusin sit semmonen kevyempi 10000km kävely, mikä pitää jalat sitten kunnossa siihen testiin. Suomi päästä päähän on sellanen kiva lenkki.
![]()
Itse ottaisin mielummin 2x2000km jokapäivä. Viikonloppusin sit semmonen kevyempi 10000km kävely, mikä pitää jalat sitten kunnossa siihen testiin. Suomi päästä päähän on sellanen kiva lenkki.
![]()
<--- käyttävät käyttäjät eivät kuulemma ole joskus tosissaan :DMites kun otin vuoden tavoitteeksi nostaa paino 70kg:aan. Projektihan alkoi kuukausi sitten, jopa hieman vajaa. Silloin painoa oli 63, ja nyt sitä on jo 66.5. Mistä noin kova tahti johtuu? Luin muistaakseni, että 1kg/kk on passeli. Tällä menolla on vuoden lopussa 80 Ennen söin aika normaalisti, nykyään aina kun syön on ähky...
Joku valmis palautusjuoma, kuten muscle+ tai vastaavaa. Voit myös itse sekoitella herat ja maltot.
selvä homma.
Ajattelin vain että onko sillä suurempaa eroa, että tilaanko Muscle+ maustetun vai Hera + Malto jauheet ja sekoittelen itse. Hyödyistä yms. en tiedä, mutta muscle+ olisi ainakin helppokäyttöisempi, jos niillä ei niin eroja ole?