Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kysytäämpä tämä toinenkin kysymys tähän, hieman epäselvää on noista sarjoista voima ja lihasmassa treeneillä.
Eli korjatkaa jos olen väärässä
Voimaa 3x5
ja
Lihasmassaa 3x8-10
Juu, itse olen vuoden käynyt salilla ja noilla on tullut ihan hyviä tuloksia. Tosin joku suositteli 3 x 6-8 treeniä, meneekö tuo voimatreenistä vai..?
No sehän se just onkin kun tuolla ei ole mitään tekemistä hermottamisen kanssa.. Eli ymmärsin kyllä erittäin hyvin mistä on kysymys. Hermottamisella ymmärretään yleensä sellaisia 1-3 toiston sarjoja joilla pyritään parantamaan kropan kykyä nostaa raskaita kuormia, eikä tollaisia ylipitkiä sarjoja joilla pystytään vaikuttamaan korkeintaan verenkiertoon kuten Fuhrer mainitsi.
morjes, ois semmone kysymys et muokkautuuko yläroppa kuinka hyvin pelkillä leuoilla ja penkilla

On tässä tullut mietittyä, että pitääkö treenin aina tuntua seuraavana päivänä treenatuissa lihaksissa? Jostain syystä hauiksessa ei tunnu yhtään eilinen treenaus, joten menikö eilinen treeni hukkaan hauiksen osalta? Käytän palkkaria ja syön erittäin hyvin, niin voisiko tämä johtua hyvästä palautumisesta?
Hauista treenaan seuraavilla liikkeillä:
5x10
ja
4x8
Nämä teen siis samana treenikertana.![]()
No jos se tuntuu seuraavana päivänä niin tietää että treeni on menny perille. Tee ens kerralla tiukemmin. No pain no gain!
-filtteri päällä.Saako antibioottikuurin loputtua heti alkaa seuraavana päivänä reenaa??
Se riippuu täysin siitä kuinka hyvä kestävyysvoima sinulla on. Jos sinulla on todella kova kestävyysvoima suhteessa maksimivoimaan, voi olla, että jaksat tehdä vaikka 10. Itse jaksan tehdä 3.Kuinka monta toistoa pitäisi pystyä tekemään 90% maksimista esim. penkissä?
Oke, ja pitää siis kokeilla. dänksSe riippuu täysin siitä kuinka hyvä kestävyysvoima sinulla on. Jos sinulla on todella kova kestävyysvoima suhteessa maksimivoimaan, voi olla, että jaksat tehdä vaikka 10. Itse jaksan tehdä 3.
Tarkoitetaanko nousujohteisella harjoittelulla, että joka sarjaan laitetaan aina vähän lisää painoa, vai jotain pidempää sykliä?
Tuskin.http://www.youtube.com/watch?v=UheCchftswc&feature=PlayList&p=1D4306239614043E&index=0&playnext=1 kannattaako hauista treena kuten tämä kaveri, vaikka onkin hupaisan näköinen(gay).