Vaikuttaako dippi mihinkään muihin lihaksiin kuin rintaan ja ojentajiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tohon wepperin kysymyksee vähä jatkoo, onko fiksu vetää ittensä iha paskaks enne kevyttä viikkoa? Ite oon pari kertaa nyt kokeillu semmosta, että enne kevyttä viikkoa oon kiskonu perus liikkeissä iha pakkotoistojen tai vastaavien kera itteni puhki. Tuntunu tosi hyvältä ja oon pystyny paljo levollisemmin huilailee, ku paikkoi on kolottanu vielä pari päivää.![]()
Tohon wepperin kysymyksee vähä jatkoo, onko fiksu vetää ittensä iha paskaks enne kevyttä viikkoa? Ite oon pari kertaa nyt kokeillu semmosta, että enne kevyttä viikkoa oon kiskonu perus liikkeissä iha pakkotoistojen tai vastaavien kera itteni puhki. Tuntunu tosi hyvältä ja oon pystyny paljo levollisemmin huilailee, ku paikkoi on kolottanu vielä pari päivää.
Minkäpituiset tauot tulisi pitää kun hakee voimaa ja kun hakee massaa? Pidän yleensä aina 2min sarjojen välissä toistojen määrästä riippumatta
eli kysymys tosta palautusjuoman sekoittamisesta, jos ny lähetään siitä oletuksesta että ne aineet jota sinne sekotetaan on ufs ion92, ufs creatine ja ufs malto, niin kuinka paljon mitäkin pitäisi laittaa jos ne sekoitetaan vaikka puoleen litraan vettä ja jotai mehutiivistettä?
saa toki ehdottaa muitakin aineita jos joku tietää parempia tai sit jos tosta puuttuu jotain.
oon 187cm ja jotain 79kg, läskiä on jonkin verran (omasta mielestä liikaa) enkä haluaisi sitä ainakaan enempää, mutta lihaksiin haluaisin tietysti saada lisää.
selvä peli, kiitoksia vinkistä! :dance2:kyynerpäät kiinni. Ihan loppuun asti jos haluat ojentajilla työntää. Kuvittele vääntäväs tankoa mutkalle niin ne pysyvät kuin ittestään siellä.
miksi pitää pitää lepotaukoja sarjojen välillä?eikö se vaan pitkitä turhaan treeniä?

Nimenomaan, mitä sitä aikaa salilla tuhlaamaan, vetää suoraan 3x10 sarjat, eli 30 toistoa ja heti seuraavaa liikettä perään.no sitähän minäkin.tulee vaan turhan pitkiä treenejä ja jää enemmän aikaa lihaskasvulle ja palautumiselle.